ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام هیئت علمی در 7 رشته دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

استخدام هیئت علمی در 7 رشته دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از جذب هیئت علمی در هفت رشته این دانشگاه خبر داد.


رضا یوسف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امسال طرح ضیافت اندیشه را در دانشگاه پیام‌نور استان داریم و تقریبا جزو معدود دانشگاه‌ها در کشور هستیم که چنین طرحی در آن برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: برای جذب هیئت علمی خبرهای خوشی داریم و آن مربوط به جذب در هفت رشته در استان است که تقریبا همه کمبودهای ما را جبران می‌کند.

این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای این رشته‌ها فراخوان داده‌ایم و در رشته‌هایی که به ازای یک به 250 دانشجو داشته باشیم جذب هیئت علمی خواهد شد که به این ترتیب 15 تا 16 نفر به هیئت علمی ما افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: علاوه بر این اقدامات، پروژه‌های جدید را در این دانشگاه با اعتبارات 14 میلیارد تومانی آغاز کرده‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان به آزمایشگاه مرکزی اشاره کرد.

یوسفوند ادامه داد: در شاخص‌های ارزیابی عملکرد استانی رشد بی‌سابقه‌ای داشته‌ایم و یکی از دلایل آن رشد فضای فیزیکی 12 درصدی بوده است.

وی افزود: فضای فیزیکی ما از دو هزار متر مربع در دو سال گذشته به 24 هزار متر مربع رسیده که در شاخص‌های ارزیابی رشد خیره کننده‌ای را نشان می‌دهد.

کلمات کلیدی: استخدام هیئت علمی، استخدام هیئت علمی 92، استخدام هیئت علمی مرداد 92، استخدام دانشگاه پیام‌نور 92، استخدام مدرس در دانشگاه پیام‌نور، استخدام استاد دانشگاه پیام‌نور 92، استخدام استاد، جذب مدرس 92، استخدامی تدریس

آمار بازدید: 814 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image