ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی جزئیات سهمیه‌های استخدامی در صنعت گاز

جزئیات سهمیه‌های استخدامی در صنعت گاز

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران با تشریح جزئیات جذب نیروی انسانی بومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی سهمیه خانواده ایثارگران و بنیاد شهید در کل سهمیه های استخدامی شرکت گاز را در مجموع 30 درصد اعلام کرد.


به گزارش پانا نیوز به نقل از شرکت گاز، رضا امیری با اعلام جزئیات جذب نیروی انسانی بومی در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان بومی استان بوشهر در آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران به تفکیک مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب 2135، 2241 و 126 نفر بوده است که پس از اعلام نتیج و انجام مصاحبه‌های علمی و تخصصی 102 نفر در مقطع کاردانی، 135 نفر در مقطع کارشناسی و 34 نفر در مقطع کارشناسی ارشد در مرحله نهایی قبول شده اند.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز افزود: جذب نیروی انسانی به استناد ضوابط و معیارهای انتخاب و استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت با فراخوان عمومی و برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی، گزینش و طب صنعتی و ایجاد فرصت عادلانه و برابر بین داوطلبان واجد شرایط و بهره‌مندی متقاضیان بومی از امتیازات مربوطه و تقلیل شرط سنی و معدل و همچنین اختصاص سهمیه‌های بومی انجام می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: در آزمون استخدامی شرکت گاز پنج درصد ایثارگران و 25درصد بنیاد شهید سهمیه دارند، اظهار داشت: با توجه به اختصاص سهمیه بومی استان بوشهر در مقاطع تحصیلی کاردانی 70درصد، کارشناسی 60 درصد و کارشناسی ارشد 50 درصد، در مجوزهای استخدامی، متقاضیان بومی حسب تعداد مجوز صادره در سهمیه بومی به ترتیب مجموع امتیازات مکتسبه (آزمون و مصاحبه) منظور شده و باقیمانده نفرات بومی نیز با سهمیه سایرین لحاظ شده اند.

امیری یادآور شد: براساس تصویب نامه شماره31623/ 48018 مورخ 20/2/91 هیأت وزیران مقرر گردیده، در مواردی که جذب نیروی انسانی در منطقه عسلویه باشد علاوه بر داوطلبان بومی استان بوشهر، اهالی ساکن (به موجب محل تولد یا محل اخذ دیپلم) در شعاع یکصد و پنجاه (150) کیلومتری عسلویه (در محدوده استان‌های هرمزگان و فارس) به عنوان نیروی بومی در سهمیه استان بوشهر لحاظ شود که در این آزمون نیز به همین منوال عمل شده است.

وی خاطر نشان کرد: به موجب دستور‌العمل و ضوابط استخدام در صنعت نفت در مصاحبه های علمی کسب حداقل 40 از 100 نمره بخش مصاحبه الزامی بوده و کمتر از آن برای کلیه نفرات به منزله عدم پذیرش نهائی متقاضی تلقی می‌شود و از طرفی انتخاب قبول شدگان نهائی نیز براساس مجموع نمرات کسب شده در مرحله آزمون کتبی، بخش مصاحبه حضوری فنی و تخصصی و امتیازات ویژه می‌باشد.

از سوی دیگر شرکت ملی گاز ایران تاکید کرده است: همواره در جذب های نیروی انسانی خود به منظور تأمین نیازمندی‌های نیروی انسانی، از نفرات بومی (در صورت وجود) واجد شرایط، با حداکثر تلاش، نهایت مساعدت را به عمل آورده است.

کلمات کلیدی: استخدامی در صنعت گاز، استخدامی در صنعت گاز سال 92، جزئیات استخدامی در صنعت گاز، سهمیه استخدامی در صنعت گاز، استخدامی در صنعت گاز تیر 92، استخدام جدید صنعت گاز

آمار بازدید: 99 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image