ارتباط مستقیم با 30638 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام سایر استخدام اجرای تکالیف قانونی برای جذب و استخدام ناظران

اجرای تکالیف قانونی برای جذب و استخدام ناظران

مدیرکل امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اجرای تکالیف قانونی برای استخدام ناظران در راستای توسعه بخش کشاورزی در کشور از اولویت‌های کاری این سازمان است.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رامین میرزایی ظهر امروز در گردهمایی مدیران امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی سراسر کشور و ادارات کل وابسته که در سالن باغستان قزوین برگزار شد، اظهار داشت:‌ به طور معمول بیش از 80 درصد اتفاقاتی که در حوزه کاری صورت می‌گیرد از قبل تعیین شده نیست؛ اما این امر دلیلی برای برنامه نداشتن در این حوزه نمی‌شود.

میرزایی با بیان اینکه دو کار مطالعاتی نیز در همین راستا صورت گرفته است، عنوان کرد: مطالعه رضایت‌مندی شغلی پرسنلی و فرسودگی شغلی دو اصل مهم است که در اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی افزود: البته این سیاست‌ها به نوعی برگرفته از سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری، قانون برنامه توسعه پنجم و تحول در نظام اداری است.

مدیرکل امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: راهبرد اداری وزارت جهاد کشاورزی این است که بتواند ورزش همگانی را توسعه دهد و با برخورداری از امکانات و اهداف راهبردی، در راستای ارتقای سطح رفاهی و منزلت و نیز بهبود شرایط معشیتی کارکنان تلاش کرد.

میرزایی اجرای تکالیف قانونی برای جذب و استخدام ناظران و سهمیه در راستای توسعه و تقویت بخش کشاورزی در سطح کشور را از دیگر اولویت‌های کاری سازمان جهاد کشاورزی دانست و عنوان کرد: راهبرد این وزارت‌خانه چابک‌سازی وزارت جهاد کشاورزی است که البته دولت تلاش می‌کند تا طرح دورکاری هم به بهترین شکل ممکن در اداره اجرا شود.

وی به ساماندهی و بهسازی فضای اداری به عنوان اولویت دیگر امور اداری این وزارت‌خانه اشاره کرد و گفت: اولویت ما استفاده بهتر از امکانات موجود، تجهیزات زیرساختی اداری، ناوگان حمل و نقل و نیز ارتقای منزلت و بهبود شرایط کاری مجموعه کارکنان است.

مدیرکل امور اداری، رفاه و پشتیانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه واگذاری تصدی‌گری‌ها از سیاست‌های کاری این مجموعه است، اظهار داشت: استفاده از توانمندی‌های بخش‌های غیردولتی، بازنشتگان و تعاونی‌های مربوط به سازمان جهاد کشاورزی نیز یکی دیگر از ارکان مهمی است که باید تلاش کرد تا عملی شود.

میرزایی اصلاح الگوی مصرف در ادارات جهاد کشاورزی را مهم دانست و افزود: بدون شک اگر این اصل رعایت شود، افزایش بهره‌وری، ساختار صنایع استانی، آراستگی و استانداردسازی فضاهای موجود را در پی خواهد داشت.

وی استقرار سیستم یکپارچه اداری را یکی دیگر از سیاست‌های کاری این سازمان عنوان کرد و گفت: به طور یقین اگر سیستم‌های ادارات تجهیز شده باشد، به راحتی می‌توان آمار و عملکرد افراد را در استان‌ها شناسایی و برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری را ترسیم کرد.

میرزایی با بیان اینکه مدیران سازمان‌ها و ادارات جهاد کشاورزی باید در موافقت‌نامه‌های عمرانی مشارکت داشته باشند، عنوان کرد: موافقت‌نامه به طور معمول در دو بخش کشاورزی و ساختمانی صورت می‌گیرد که در بخش کشاورزی شامل شیلات، امور زراعی و باغبانی است و در بخش ساختمانی تجهیزات کامل و مناسب یک ساختمان را شامل می‌شود.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه این گردهمایی اظهار داشت: این استان با توجه به موقعیت استراتژیک خاص و نزدیکی به پایتخت فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

کوروش کشاورز عنوان کرد: در سال گذشته یک هزار و پنج طرح مصوب کشاورزی از سوی سرمایه‌داران در بخش کشاورزی استان قزوین صورت گرفت که همین امر موجب شد این استان از این حیث رتبه نخست مشارکت را در کشور از آن خود کند.

وی با بیان اینکه محصولات زیادی در استان قزوین تولید می‌شود، عنوان کرد: زیتون در طارم سفلی، پسته در بویین زهرا، زغال اخته در الموت و انگور در تاکستان از جمله محصولاتی هستند که با بهترین کیفیت به دست می‌آیند و همین امر نشان می‌دهد که این استان با توجه به دشت‌های حاصلخیز خود می‌تواند نقش مهمی را در کشاورزی کشور ایفا کند.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدامی های جدید، استخدام تیر 92، استخدام 12 تیر ماه 92، استخدام 13 تیر 92، استخدام ناظران، استخدام ناظران کشاورزی، استخدام ناظران سال 92، استخدام ناظران تیر 92

آمار بازدید: 282 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image