ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام 5 هزار نیروی قرآنی برای مدارس قرآن سراسر کشور

استخدام 5 هزار نیروی قرآنی برای مدارس قرآن سراسر کشور

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: 5 هزار نیروی قرآنی برای مدارس قرآن سراسر کشور جذب شده‎اند.


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد بنیادی ظهر امروز در اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در مجتمع آیه‎های مشهد اظهار داشت: برای 10 هزار مدرسه قرآن در کشور تاکنون 5 هزار نیروی قرآنی جذب شده‎اند ضمن اینکه معلمان و مدیران نیز آموزش ضمن خدمت و کلاس‎های توجیهی داشته‎اند تا بتوانند در حوزه قرآن فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تاسیس مدارس قرآن نخستین حرکت در ایجاد شعب مدارس قرآنی در کشور بود؛ به طوری که در حال حاضر در پایه اول تا سوم ابتدایی یک‌هزار و 332 مدرسه قرآن در کشور وجود دارد.

بنیادی گفت: در حال حاضر 2 هزار قطب قرآنی در شش پایه ابتدایی وجود دارد و در پنج سال آینده، 5 هزار قطب قرآنی به صورت برنامه‌ای در کشور ایجاد می‎شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با مسابقات قرآن، عترت و نماز خاطرنشان کرد: در این دوره بخش صحیفه سجادیه به مسابقات اضافه شده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات آشناسازی دانش‌آموزان با مفاهیم قرآنی است، این دانش‌آموزان موظف هستند فضای مسابقات را در مدارس به ‌وجود آورند و به صورت مبلغ، مفاهیم قرآنی را به سایر دانش‌آموزان آموزش دهند.

بنیادی تصریح کرد: این دانش‌آموزان چکیده 12.5 میلیون دانش‌آموز کل کشور در مباحث قرآنی هستند.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدامی های جدید، استخدام تیر 92، استخدام 12 تیر ماه 92، استخدام 13 تیر 92، استخدام مدارس قرآن سراسر کشور، استخدام مدارس قرآن، استخدام سراسر کشور، استخدام مدارس سال 92

آمار بازدید: 1107 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image