ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مهندس و کارشناس استخدام کارشناسان و مربیان قرآنی در سال جاری

استخدام کارشناسان و مربیان قرآنی در سال جاری

معاون پژوهشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش همدان گفت: امسال با جذب 25 کارشناس و 104 مربی قرآن، جذب نیرو را به 120 نفر خواهیم رساند که از این تعداد سهمیه آقایان بیشتر است.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری پیش از ظهر امروز در همایش قرآنی و آموزش تخصصی مربیان و کارشناسان قرآنی استان همدان با بیان اینکه پیامبر اسلام قرآن کریم و اهل بیت(ع) را به عنوان دو یادگار ارزشمند و گرانبها در بین مسلمانان به جا گذاشتند، افزود: ارتباط با این دو یادگار یک تکلیف انسانی است و زمینه سعادت بشر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مکتبی در دنیا به اندازه قرآن کریم برای انسان اهمیت قائل نشده است اظهار داشت: از نظر قرآن کریم، بستر تفکر و تعقل در آیات الهی است.

معاون پژوهشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: تفکر و تدبر در آیات قرآن، پیش‌زمینه عمل به قرآن است.

وی با بیان اینکه آیات قرآن برای هدایت و رحمت الهی نازل شده، تفسیر، تحقیق و پژوهش در آیات قرآن را در عمل به آن امری ضروری دانست.

*جاری‌سازی مباحث قرآنی مساوی است با سعادت بشر

مظاهری توجه به تحقیق و پژوهش در زمینه مباحث قرآنی را امری شایان توجه قلمداد کرد و ابراز داشت: در پرتو برگزاری همایش‌های تخصصی قرآن کریم، دستاوردها و آثار خوبی را در سطح جامعه شاهد و ناظر خواهیم بود.

به گفته وی وقتی در عرصه معارف ارزشمند الهی گام برداریم، می‌توان سبک زندگی‌ها را نیز قرآنی کرد.

معاون پژوهشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش همدان اسلام و قرآن را تفکر، تعقل و تدین دانست و تصریح کرد: شخصیت انسان قوه تفکر و عقلانی اوست از این رو ارزش انسان به تفکر و عقل وی بستگی دارد.

وی یادآور شد: امسال با جذب 25 نفر کارشناس و 104 مربی قرآن، جذب نیرو را به 120 نفر خواهیم رساند که از این تعداد سهمیه آقایان بیشتر خواهد بود.

در پایان این همایش، به شرکت‌کنندگان آموزش تخصصی قرآنی (تجوید، تفسیر و قرائت) داده شد.

کلمات کلیدی: استخدامی های جدید، استخدامی تیر ماه 92، استخدام سال 92، استخدام جدید تیر 92، استخدام 11 تیر 92، استخدام کارشناس، استخدام مربی قرآنی، استخدام آموزش و پرورش همدان

آمار بازدید: 458 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image