ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزشی و راهنمای انتخاب آنلاین معلم خصوصی از بهترین سایت تدریس خصوصی ایران

فیلم آموزشی و راهنمای انتخاب آنلاین معلم خصوصی از بهترین سایت تدریس خصوصی ایران

 


در این بخش فیلم آموزشی و راهنمای انتخاب آنلاین معلم خصوصی از بهترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) ارائه شده است. اگر می خواهید برای موفقیت در امتحانات و کنکور یا یادگیری زبان در زمان کم از کلاس های خصوصی استفاده نمائید این فیلم را ببینید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی خانم و آقا


در این فیلم توضیح داده شده است که چگونه استاد و معلم خصوصی خودتان را از همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و بهترین سایت تدریس خصوصی ایران انتخاب نمائید. در سایت www.IranModares.com برای هر درس و رشته ای و در هر جای ایران اساتید بسیار خوبی ثبت نام کرده اند و می توانید معلم خصوصی خوتان را با آگاهی کامل از این وب سایت انتخاب کنید و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید. مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل برای تمامی مدرسین در این وب سایت ثبت شده است و می توانید با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر، تربیت مدرس، صنعتی شریف و یا سایر دانشگاههای عالی ایران و جهان فارغ التحصیل شده باشد. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس شماره تماس مستقیم اساتید هم ارائه شده است و می توانید بدون واسطه با خود استاد حرف بزنید. مدرسین مجرب حاضر در این وب سایت در صفحه خودشان ذکر کرده اند که برای هر ساعت تدریس ریاضی، شیمی، فیزیک، زبان انگلیسی، زیست، عربی و یا دروس دیگر چه هزینه ای را مد نظر دارند. بنابراین می توانید با بررسی رزومه اساتید و نرخ درخواستی ایشان یک معلم خوب با نرخ مناسب انتخاب نمائید.


حتما بخوانید: نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران


در ایران مدرس تا سال 1400 بیش از 24400 مدرس ثبت نام کرده اند و کاملترین لیست اساتید را در این وب سایت می توانید مشاهده نمائید. برای بسیاری از مدرسین نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس هم ارائه شده است و به این ترتیب انتخاب درست و آگاهانه بهترین معلم های خصوصی از این وب سایت برای شما کار راحتی خواهد بود. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس به صورت حضوری و آنلاین کلاس ها را برگزار می کنند. هزینه تدریس خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل تا 50 درصد می تواند کمتر باشد. برای انتخاب استاد و معلم خصوصی، در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه نمائید.


مزایای انتخاب معلم خصوصی آنلاین از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی


منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 849 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image