ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور آخرین مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های پیام‌نور و غیر انتفاعی (4 دی 92)

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های پیام‌نور و غیر انتفاعی (4 دی 92)

مشاورعالی سازمان سنجش ازپایان مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی در روز پنج شنبه پنجم دی ماه خبر داد.




دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی»‌ خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهارکرد: براساس اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور مهلت ثبت نام داوطلبان برای تکمیل ظرفیت و پذیرش ظرفیت‌های جدید علاوه بر ظرفیت‌های اعلام شده در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که بر اساس سوابق تحصیلی گزینش آن‌ها صورت می‌گیرد، پنج شنبه پنج دی ماه پایان می پذیرد.



وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز سوم دی ماه تعداد 5هزارو 874 نفر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت و یا ظرفیت‌های جدید دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی برای نیم سال دوم سال 92 -93 اقدام کرده‌اند.



مشاورعالی سازمان سنجش اظهار کرد: بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده در اطلاعیه، کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت‌نام کرده‌اند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند حداکثر 50 کد رشته محل را از میان کد رشته محل‌های گروه آزمایشی مربوطه، انتخاب و کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند.



توکلی تاکید کرد: به کلیه داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند اکیدا توصیه می شود تا روز پنجشنبه پنجم دی ماه 92 به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ 35 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.



وی تاکید کرد: چنانچه داوطلبی تعدادی از 50 کد رشته محل انتخابی را از گروه آزمایشی اصلی (یکی از گروه‌های آزمایشی 3-1) و بقیه را از گروه‌های هنر یا زبان‌های خارجی و یا گروه‌های هنر و زبان خارجی انتخاب کنند، باید به ازای هر گروه آزمایشی، 35 هزار ریال دیگر پرداخت کند.

آمار بازدید: 687 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image