ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور آغاز تکمیل ظرفیت کنکور در پیام نور و غیرانتفاعی از ظهر امروز (1 دی 92)

آغاز تکمیل ظرفیت کنکور در پیام نور و غیرانتفاعی از ظهر امروز (1 دی 92)

ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 92 ویژه رشته های پیام نور و غیرانتفاعی از ساعت 12 امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش آغاز می شود.




به گزارش خبرنگار مهر، ظرفیت پذیرش برای این رشته های تحصیلی 270 هزار نفر است که از این تعداد 175 هزار نفر در رشته های پیام نور و 95 هزار نفر در موسسات عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی پذیرفته می شوند.

داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 92 ثبت‌نام کرده (اعم از اينكه در جلسه آزمون حاضر بوده و يا نبوده‌اند) و همچنين متقاضياني كه در آزمون فوق ثبت‌نام نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

داوطلبان و متقاضيان می‌توانند از روز اول تا پنجم دی ماه 92 به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تكميل ظرفيت (مبلغ 35,000 ريال) از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي، نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 50 كدرشته) به روش اينترنتي، اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1392) شامل فهرست و شرایط ثبت نام، شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در رشته های تحصیلی گروه ریاضی، گروه تجربی، گروه انسانی، گروه هنر و گروه زبان منتشر شده است.

آمار بازدید: 1077 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image