ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور و غیر انتفاعی از ساعت 12 (1 دی 92)

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور و غیر انتفاعی از ساعت 12 (1 دی 92)

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از ساعت 12 امروز خبر داد.



دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی»‌ خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی پس از اعلام نتایج آزمون سراسری سال 92، برای رشته‌های تحصیلی که بر اساس سوابق تحصیلی گزینش آنها صورت گرفته، علاوه بر ظرفیت‌های تکمیل نشده، در برخی از کد رشته محل‌های قبلی، نسبت به اعلام ظرفیت برای پذیرش دانشجو از برخی از رشته‌های جدید اقدام کرده‌اند.


وی در ادامه اظهار کرد: جدول کد رشته‌ محل‌های مذکور از ساعت 20 روز دوشنبه (25 آذرماه 92) بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده و اطلاعیه سازمان حاوی شرایط و ضوابط ثبت‌نام و پذیرش در رشته‌های مذکور در روز دوشنبه (25 آذرماه) علاوه بر اینکه بر روی سایت سازمان قرار داده شده، در نشریه پیک سنجش نیز منتشر شده است.


مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده در اطلاعیه، کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت‌نام کرده‌اند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند حداکثر 50 کد رشته محل را از میان کد رشته محل‌های گروه آزمایشی مربوطه، انتخاب و کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند.


توکلی ادامه داد: از ساعت 12 امروز یکشنبه اول دی ماه 92 لغایت پنجشنبه پنجم دی ماه 92 به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ 35 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.


وی تاکید کرد: چنانچه داوطلبی تعدادی از 50 کد رشته محل انتخابی را از گروه آزمایشی اصلی (یکی از گروه‌های آزمایشی 3-1) و بقیه را از گروه‌های هنر یا زبان‌های خارجی و یا گروه‌های هنر و زبان خارجی انتخاب کنند، باید به ازای هر گروه آزمایشی، 35 هزار ریال دیگر پرداخت کند.

آمار بازدید: 599 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image