ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور شرایط پذیرش اتباع غیرایرانی در آزمون کاردانی به کارشناسی/اعلام رشته‌های ممنوعه (8 شهریور 91)

شرایط پذیرش اتباع غیرایرانی در آزمون کاردانی به کارشناسی/اعلام رشته‌های ممنوعه (8 شهریور 91)

شرایط و ضوابط پذیرش اتباع غیرایرانی در آزمون کاردانی به کارشناسی 91 اعلام شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تمام اتباع غیرایرانی شرکت کننده در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1391، علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی آزمون کاردانی به کارشناسی 91، باید بند مربوط را در تقاضانامه اینترنتی، علامتگذاری کرده باشند. بدیهی است اگر در ردیف پذیرفتگان نهایی این آزمون قرار گیرند و در زمان ثبت‌نام بند 13 تقاضانامه را علامتگذاری نکرده باشند، پذیرش آنها لغو خواهد شد.

فقط اتباع غیرایرانی مقیم ایران، منوط به داشتن یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر در گزینش شرکت داده می‌شوند.

تمام پذیرفتگان غیرایرانی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در دوره‌های روزانه نیز، ملزم به پرداخت شهریه تحصیلی طبق مصوبات وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

اتباع غیرایرانی پذیرفته شده در هر یک از رشته‌های تحصیلی منحصراً می‌بایست واجد شرایط و ضوابط اعلام شده فوق باشند و محل تحصیل خود را با توجه به شرایط و ضوابط مربوط و رعایت مناطق ممنوعه در هنگام تعیین رشته انتخاب کرده باشند. در غیر این صورت قبولی آنان کان لم یکن تلقی شده و از ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

پذیرش اتباع غیرایرانی در رشته‌هایی که منجر به ایجاد تعهدات (از جمله تعهدات استخدامی) برای جمهوری اسلامی ایران کند و همچنین رشته‌های تحصیلی فیزیک اتمی، فیزیک (گرایش هسته‌ای)، مهندسی هسته‌ای، مهندسی تسلیحات، مهندسی فناوری اطلاعات (گرایش امنیت اطلاعات، امنیت شبکه، مخابرات امن )، مهندسی هوافضا (تمام گرایش‌ها)، مهندسی شیمی (گرایش صنایع پالایش، پتروشیمی، شیمیایی، معدنی، گاز، عملیات پتروشیم ی )،

مهندسی نگهداری هواپیما (هوانوردی، خلبانی، مراقبت پرواز، نمایش و نگهداری هواپیما )، الکترونیک هواپیمایی، مهندسی فرماندهی و کنترل هوایی، تکنیک حوزه‌های نظامی، علوم و فنون هوانوردی، خلبانی هلیکوپتر، مهندسی تعمیر و نگهداری هلیکوپتر، اطلاعات نظامی، اویونیک هواپیما، علوم نظامی، ناوبری و فرماندهی کشتی، مدیریت و کمیسر دریایی ممنوع است.

اتباع غیرایرانی مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مناطق ممنوعه تردد و اسکان اتباع خارجی نیستند و در صورت پذیرش و اعلام قبولی داوطلبان غیرایرانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی واقع در مناطق ممنوعه، پذیرش آنها منتفی می‌شود.

کلمات کلیدی: آزمون کاردانی به کارشناسی، کنکور کاردانی به کارشناسی، کنکور کارشناسی ناپیوسته، شرایط پذیرش اتباع غیرایرانی در کنکور کاردانی به کارشناسی، رشته‌های ممنوعه اتباع غیرایرانی در کنکور، کنکور کارشناسی ناپیوسته 91

آمار بازدید: 631 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image