ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مهلت ثبت‌نام جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر (18 آبان 92)

مهلت ثبت‌نام جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر (18 آبان 92)

مدیر جرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در جشن ازدواج دانشجویی این دانشگاه از اول آبان ماه آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا پایان آبان ماه در این جشن ثبت‌نام کنند.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی با اعلام این خبر، گفت: دانشجویان تا پایان آبان ماه می‌توانند برای جشن ازدواج دانشجویی این دانشگاه ثبت‌نام کنند که تا کنون 100 زوج ثبت‌نام خود را کامل کرده‌اند.



وی با بیان اینکه امسال جشن ازدواج دانشجویی برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: زوج‌های دانشجو به جای حضور در جشن به سفر سه روزه مشهد مقدس اعزام خواهند شد.



مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: بعد از پایان دهه محرم زوج‌های ثبت‌نام کننده برای ازدواج دانشجویی به کارگاه‌های آموزشی دعوت می‌شوند که امسال بنا داریم 8 تا 16 ساعت کارگاه آموزشی با حضور اساتید مطرح برای زوج‌های دانشجو برگزار کنیم.



طباطبایی با بیان اینکه هزینه برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سوی دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تامین شده است، گفت: هر ساله دانشگاه نیز هدیه‌ای برای زوج‌های شرکت کننده در این جشن در نظر می‌گرفت که امسال نیز برای اهدای این هدیه با دانشکده‌های مختلف هماهنگی‌هایی در حال انجام است.

کلمات کلیدی: مهلت ثبت‌نام، جشن ازدواج دانشجویی، دانشگاه امیرکبیر، ازدواج دانشجویان، ازدواج دانشجویی، ازدواج در دوران دانشگاه، ازدواج، ازدواج دانشجویان امیرکبیر

آمار بازدید: 431 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image