ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور هیچ دانشگاهی در سال آینده حق برگزاری کنکور جداگانه را ندارد/میرزاده به مجلس احضار شد (9 آبان 92)

هیچ دانشگاهی در سال آینده حق برگزاری کنکور جداگانه را ندارد/میرزاده به مجلس احضار شد (9 آبان 92)

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به تصویب قانون سنجش و پذیرش دانشجو در سال آینده گفت: هیچ دانشگاهی اعم از دولتی یا غیر دولتی در سال آینده حق برگزاری کنکور جداگانه را ندارد.


جواد هروی نماینده مردم قائنات در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره لغو ادغام کنکور دانشگاه‌های آزاد و دولتی در سال آینده اظهارداشت: بحث حذف کنکور که در قانون سنجش و پذیرش دانشجو آمده و باید از سال 93 اجرا شود، به طور کلی شاکله پذیرش دانشجو را عوض خواهد کرد.

وی افزود: به همین دلیل کلیت نظام پذیرش دانشجو در قالب سازمان سنجش صورت می‌گیرد و نه تنها دانشگاه آزاد بلکه هیچ دانشگاه دیگری اعم از آزاد و دولتی حق عدول از این مصوبه را ندارند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این رو بر طبق این مصوبه باید شاکله پذیرش دانشجو در قالب سازمان سنجش وزارت علوم قرار بگیرد.

هروی در ادامه تصریح کرد: اگر هر آزمونی قرار است، برگزار شود باید تا پایان سال 92 برگزار شود و در سال 93 هیچ دانشگاهی اعم از دولتی و غیر دولتی حق برگزاری ازمون جداگانه را ندارد.

نماینده مردم قائنات در ادامه تصریح‌کرد: در این رابطه قرار است، آقای میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص این مسئله و برخی مسائل دیگر برای پاسخ به سؤالات نمایندگان مجلس در این کمیسیون حضور پیدا کند.

کلمات کلیدی: میرزاده، احضار میرزاده به مجلس، برگزاری کنکور جداگانه، قانون سنجش و پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو، کنکور، اخبار جدید کنکور 93، کنکور آزاد 93، کنکور سراسری، حذف کنکور

آمار بازدید: 818 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
یک داوطلب آدينه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴

اولا اگر همه کنکورها را سازمان سنجش باید برگزار کند، پس چرا وزارت بهداشت برای دانشگاههای علوم پزشکی در مقاطع ارشد و دکترا خودش جداگانه کنکور برگزار می کند. ثانیا مسوولین زمانی می فرمودند که یک جلسه چندساعته کنکور در سال نمی تواند ملاک باشد و باید چند با ر در سال کنکور برگزار شود تا استرس کم شود و حق کسی ضایع نشود. حتی می گویند کل 4 سال دبیرستان ملاک باشد. حالا چطور شده که حتی حاضر نیستند کنکور سراسری و آزاد در دو روز مجزا باشد تا حداقل اگر کسی روز جلسه سراسری مشکلی داشت در روز کنکور آزاد جبران کند. ولی از طرف دیگر می خواهند کل استرس کنکور را به 4 سال دبیرستان انتقال دهند تا اگر کسی یک نمره کم گرفت تا ابد راه جبرانی نداشته باشد. من از کنکور سراسری محرومم چون قبلا یکبار در دانشگاه دولتی درس خوانده ام. حالا می خواهم بروم دانشگاه آزاد که خوشبختانه می توان هزار بار در هزار رشته در آن درس خواند. حالا چرا بار دیگر باید در جلسه کنکور سازمان سنجش شرکت کنم و با داوطلبان دانشگاه دولتی سنجیده شوم؟؟؟؟؟/