ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور آغاز تکمیل ظرفیت کنکور سراسری از امروز/ شرایط پذیرش داوطلبان (6 مهر 92)

آغاز تکمیل ظرفیت کنکور سراسری از امروز/ شرایط پذیرش داوطلبان (6 مهر 92)

فرایند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 92 از امروز در سامانه سازمان سنجش آغاز می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي، پس از اعلام نتايج نهايي آزمون سراسری سال 92 علاوه بر ظرفيت‌هاي‌ مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2)، براي پذيرش دانشجو اعلام ظرفيت کرده یا متقاضی تکمیل ظرفیت بعضی از رشته های خود شده اند، بنابراین تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل بیشتر از یک (با توجه به كارنامه نتايج علمي اوليه) می توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در اين اطلاعيه و دفترچه‌هاي راهنماي شماره 1 و 2 و ساير اطلاعيه‌هاي مربوط، از ساعت 16 امروز تا 12 آبان به سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و ضمن اطلاع از کد رشته‌هاي مربوط و پس از پرداخت وجه مربوط به تكميل ظرفيت مبلغ 3500 تومان از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي، نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 10 كد رشته) به روش اينترنتي، اقدام کنند.

موارد قابل توجه

آن دسته از داوطلباني كه در يكي از رشته‌هاي تحصيلي متمركز آزمون سراسري سال 1392 پذيرفته شده‌اند، با رعايت ضوابط مربوط و در نظر گرفتن تبصره‌هاي ذيل مي‌توانند متقاضي شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي مندرج در اطلاعيه مذکور شوند.

در صورت قبولي نهايي اين دسته از داوطلبان در اين گزينش، قبولي قبلي آنان لغو شده و چنانچه داوطلبان متقاضي، در دوره‌هاي روزانه مندرج در اين اطلاعيه پذيرفته شوند ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسري سال بعد (1393) را نخواهند داشت.

بنابراین به پذيرفته‌شدگان تأكيد مي‌شود در تكميل فرم تقاضانامه شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دقت كافي مبذول دارند، در غير اين صورت هيچگونه اعتراضي قابل قبول نخواهد بود.

در صورت قبولي نهايي اين دسته از داوطلبان در اين گزينش، با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد.

پذيرفته‌شدگان متمركز آزمون سراسري در هر يك از كد رشته‌هاي تحصيلي بورسيه و يا شرايط خاص كه به دستگاه‌هاي اجرايي تعهد خدمت دارند همچنين پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاههاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي و رشته‌هاي تحصيلي ويژه فرهنگيان ديپلمه رسمي و يا پيماني شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي مندرج در اطلاعيه مذکور نیستند.

داوطلبان هر يك از گروه‌هاي آزمايشي ضرورت دارد در انتخاب رشته‌هاي تحصيلي مورد علاقه، به شرايط و ضوابط هر يك از رشته‌هاي انتخابي مندرج در اطلاعیه همچنين شرايط و ضوابط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي مربوط كه در دفترچه‌هاي راهنماي شماره 1 و 2 آزمون سراسري سال 1392 و ساير اطلاعيه‌هاي مربوط درج شده است، توجه کنند.

نيمسال پذيرش دانشجو در هر يك از كد رشته محل‌هاي مندرج در اطلاعيه مربوط براساس امكانات و نظر دانشگاه يا مؤسسه محل قبولي، خواهد بود.

کلمات کلیدی: تکمیل ظرفیت کنکور سراسری، شرایط پذیرش داوطلبان کنکور، تکمیل ظرفیت کنکور، تکمیل ظرفیت کنکور 92، موارد مهم در تکمیل ظرفیت کنکور، فرایند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 92

آمار بازدید: 579 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image