ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تعیین اولویت بیش از ۳ هزار نفر در تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی (1 آبان 92)

تعیین اولویت بیش از ۳ هزار نفر در تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی (1 آبان 92)

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی از تعیین ۳ هزار و ۹۵ اولویت در تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی خبر داد.


محمدرضا مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در توضیح آمار قطعی اولویت‌های تعیین شده تا آخرین مهلت تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب در روز سه‌شنبه 30 مهرماه گفت: در مرحله تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان مرکز جذب، تعداد 2 هزار و 850 نفر تعیین اولویت کردند که تعداد 3 هزار و 95 اولویت توسط این نفرات در سامانه مرکز جذب ثبت شده است.

وی افزود: اولویت‌های ثبت‌ شده مربوط به 125 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی است که از این تعداد 44 اولویت مربوط به دانشگاه‌های دولتی، 46 اولویت مربوط به دانشگاه‌های غیر دولتی، 13 اولویت مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات وابسته به دستگاه‌های اجرایی و 22 مورد مربوط به مراکز استانی دانشگاه پیام‌نور است.

مردانی در ادامه با اشاره به تفکیک 3 هزار و 95 اولویت ثبت شده خاطرنشان کرد: از تعداد 3 هزار و 95 اولویت تعیین شده در تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان مرکز جذب، تعداد یک هزار و 476 اولویت مربوط به دانشگاه‌های دولتی، 830 اولویت مربوط به مؤسسات غیرانتفاعی، 565 اولویت مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات وابسته به دستگاه‌های اجرایی و 126 مورد مربوط به دانشگاه پیام‌نور است.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی همچنین تاکید کرد: تعداد یک هزار و 368 اولویتی که توسط هزار و 300 نفر انتخاب شده‌اند، خواهان اعطای بورس هستند و 524 اولویتی که توسط 490 نفر انتخاب شده‌اند خواهان استخدام به عنوان نیروی پیمانی هستند.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار و 127 اولویت توسط 980 نفر تعیین شده‌اند که به دنبال استخدام پیمانی به عنوان مربی با مدرک کارشناسی‌ارشد هستند.

مردانی افزود: بقیه درخواست‌ها به تعداد 243 مورد نیز مربوط به متقاضیانی است که به دنبال جذب در دانشگاه‌ها و مؤسسات برای سپری کردن دوران خدمت مقدس سربازی هستند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی با اشاره به نحوه تعیین وضعیت اولویت‌های ثبت ‌شده تاکید کرد: دانشگاه‌ها مکلف هستند شرکت کنندگانی را که در فراخوان جذب در شهریور ماه تعیین اولویت کرده‌اند را بر اساس ابلاغیه مرکز، در زمان‌بندی مشخص شده تعیین وضعیت کنند.

وی در ادامه گفت: همچنین نتایج بررسی تعیین وضعیت‌ها نیز باید توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات، در سامانه مرکز جذب درج شوند.

مردانی در پایان تاکید کرد: امیدواریم دانشگاه‌ها در بهمن ماه بتوانند از تعداد زیادی از افرادی که در این فراخوان تعیین اولویت کرده‌اند استفاده کنند.

کلمات کلیدی: تکمیل ظرفیت، هفتمین فراخوان جذب، جذب هیئت علمی، جذب استاد، جذب مدرس دانشگاه، تدریس در دانشگاه، مرکز جذب اعضای هیئت علمی

آمار بازدید: 480 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image