ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری انتخاب رشته بیش از 5 هزار نفر در تکمیل ظرفیت دکتری نیمه‌متمرکز (1 آبان 92)

انتخاب رشته بیش از 5 هزار نفر در تکمیل ظرفیت دکتری نیمه‌متمرکز (1 آبان 92)

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 5 هزار نفر در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز خبر داد.


حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 92 از ساعت 20 روز دوشنبه 29 مهرماه گفت: نظر به اینکه بعضی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 92 برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده‌اند یا برخی از کدرشته‌های آزمون مذکور تکمیل نشده است لذا مهلتی برای تکمیل ظرفیت این آزمون در نظر گرفته شده است.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه اول آبان ماه تعداد 5 هزار و 278 نفر در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز انتخاب رشته کرده‌اند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند تا پایان مهلت در نظر گرفته شده تا روز شنبه 4 آبان ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با توجه به جدول مربوط بر حسب مورد نسبت به انتخاب حداکثر 5 کد رشته‌محل از میان کد رشته‌محل‌های رشته امتحانی خود اقدام کنند.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبان ضرورت دارد کد رشته‌محل‌های انتخابی را در ابتدا به ترتیب اولویت مرتب کرده و تا پایان مهلت در نظر گرفته شده نسبت به ثبت کد رشته‌ها در سامانه اینترنتی به نشانی www. Sanjesh.org اقدام کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به شرایط و ضوابط گزینش نهایی این آزمون تاکید کرد: گزینش نهایی در هر یک از اطلاعیه‌ها مطابق با شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای تحصیلی یا دفترچه شماره 2 دوره دکتری نیمه متمرکز و سایر اطلاعیه‌ها خواهد بود.

وی در ادامه اذعان داشت: آن دسته از داوطلبانی که فهرست اسامی آنان به عنوان پذیرفته شدگان نهایی یکی از دوره‌های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، مجازی، خودگردان یا پیام نور اعلام شده باشد به هیچ عنوان امکان حضور در تکمیل ظرفیت را نخواهند داشت به عبارت دیگر کد رشته‌های مندرج در اطلاعیه تکمیل ظرفیت را منحصرا داوطلبانی می‌توانند انتخاب کنند که اولا برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز ثبت‌نام کرده باشند دوما در جلسه انتخابی رشته مربوط حاضر بوده باشند و ثالثا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی این آزمون قبلا اعلام نشده باشند.

توکلی در پایان تاکید کرد: نیم‌سال پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته‌محل‌های مندرج در تکمیل ظرفیت دوره دکتری نیمه متمرکز سال 92 متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا موسسات در اولین ترم خواهد بود.

کلمات کلیدی: تکمیل ظرفیت، دکتری، دکتری نیمه‌متمرکز، انتخاب رشته، انتخاب رشته دکتری، تکمیل ظرفیت دکتری، تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز، تکمیل ظرفیت آزمون دکتری، www.Sanjesh.org

آمار بازدید: 325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image