ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری اعلام میزان پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 92/ انتشار نتایج در 15 آبان (1 آبان 92)

اعلام میزان پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 92/ انتشار نتایج در 15 آبان (1 آبان 92)

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی سال 92 گفت: یک هزار و 686 نفر در این مرحله پذیرفته می شوند.


دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اعلام‌ ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد و همچنين تكميل ظرفيت برخي از كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي آزمون‌ ورودي‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ 92 این مرحله تا چهام آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: در صورت افزایش ظرفیت و تغییرات به داوطلبان تا روز شنبه 4 آبان ماه اطلاع رسانی می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: نتايج چند برابر ظرفيت كدرشته محل‌‌هاي این مرحله 15 آبان ماه از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش براي انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد و افراد واجد شرایط تا چند برابر ظرفیت به دانشگاه ها برای مرحله مصاحبه معرفی می شوند.

وی یادآور شد: ضوابط 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد نمره مصاحبه در این مرحله نیز اعمال می شود و در نهایت دانشگاه ها پس از برگزاری مصاحبه ها و اعلام نتایج نهایی، درباره اولین نیمسال تحصیلی مورد پذیرش برای داوطلبان تصمیم گیری می کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان متقاضي لازم است در زمان ورود به سايت اينترنتي سازمان و انتخاب رشته محل، نسبت به واريز مبلغ 35,000 (سي و پنج هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت اينترنتي اقدام کنند.

کلمات کلیدی: انتشار نتایج کنکور، انتشار نتایج تکمیل ظرفیت، میزان پذیرش دانشجو، مرحله تکمیل ظرفیت، کنکور دکتری 92، تکمیل ظرفیت دکتری

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image