ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرايط پذيرش بدون آزمون دانشجويان ممتاز در مقطع كارشناسي ارشد اعلام شد (27 مرداد 91)

شرايط پذيرش بدون آزمون دانشجويان ممتاز در مقطع كارشناسي ارشد اعلام شد (27 مرداد 91)

مشاور عالي سازمان سنجش با اشاره به پذيرش بدون آزمون دانشجويان ممتاز كارشناسي (پیوسته و ناپیوسته) در دوره كارشناسي ارشد، از آغاز ثبت‌نام اين دسته از داوطلبان از روز چهارشنبه اول شهريور ماه خبر داد.


دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به ثبت‌نام كليه دانشجويان ممتاز دوره كارشناسي پیوسته و ناپیوسته براي استفاده از تسهيلات پذيرش بدون آزمون در دوره كارشناسي ارشد از اول تا 13 شهريور ماه، گفت: اين دسته از داوطلبان بايد در اين مهلت نسبت به ثبت‌نام و تكميل مدارك خود از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org اقدام كنند.

وي با اشاره به شرايط دانشجويان دوره كارشناسي ناپيوسته مشمول پذيرش بدون آزمون، اظهاركرد: دانشجويان رتبه اول دوره كارشناسي ناپيوسته ورودي سال‌هاي 88 یا 89 که در بين دانشجويان هم رشته و هم ورودي دانشگاه محل تحصيل خود كه پس از 3 نيمسال تحصيلي داراي ميانگين كل حداقل 17 باشند و حداكثر در 4 نيمسال تحصيلي دانش آموخته شود و در دوره كارداني به لحاظ ميانگين كل جزو 10 درصد برتر باشند، مي‌توانند ثبت‌نام كنند.

وي افزود: دانشجويان دوره كارشناسي پيوسته ورودي سال‌هاي 86 یا 87 که پس از گذراندن شش نيمسال تحصيلي (با گذراندن حداقل 100 واحد درسي) به لحاظ ميانگين كل جزء 10 درصد برتر دانشجويان هم رشته و هم ورودي خود باشند و حداكثر در مدت هشت نيمسال تحصيلي دانش‌آموخته شوند، مشمول استفاده از اين آيين‌نامه هستند.

توكلي در خصوص نحوه ثبت‌نام براي ورود بدون آزمون در دوره كارشناسي ارشد، گفت: دانشجويان ممتاز بايد فرم‌هاي مربوط به خود را از دانشگاه فارغ‌التحصيلي يا سايت سازمان سنجش تهيه كنند و آن را به تاييد و مهر دانشگاه برسانند.

توكلي افزود: داوطلبان با مراجعه به سايت سازمان سنجش با استفاده از پیوند مربوطه مي‌توانند اطلاعات شخصي مانند نام، نام خانوادگي، كدملي و سال تولد را وارد كنند كه پس از شناسايي و صحت اطلاعات صفحه كاربري آنها نمايش داده مي‌شود.

وي با بيان اينكه در اين صفحه امكان مشاهده اطلاعات شخصي و آزموني و تكميل اطلاعات گواهي رتبه وجود دارد، تصريح كرد: همچنين داوطلبان باید فايل اسكن شده فرم معرفی‌نامه ممتازی از دانشگاه محل تحصیل خود را ارسال و انتخاب كدرشته محل را انجام دهد و در صورتي كه تمامي مراحل به طور كامل انجام شود سيستم كد رهگيري تصادفي 12 رقمي توليد کرده و امكان چاپ آن را برای داوطلب فراهم می‌کند.

مشاور عالي سازمان سنجش با تاكيد بر اينكه ادامه تحصيل در دوره‌هاي تحصيلي روزانه و شبانه به صورت رايگان و مانند دانشجويان دوره روزانه است، خاطرنشان كرد: دانشگاه‌ها مجاز به دريافت شهريه از دانشجويان مذكور نيستند.

وي با بيان اينكه الويت ادامه تحصيل دانشجويان در همان رشته تحصيلي يا رشته‌هاي تحصيلي مرتبط با رشته‌هاي تحصيلي پايين‌تر اس، تصريح كرد: دانشجويان ممتاز مي‌توانند تا يكسال پس از دانش‌آموختگي و صرفاً براي يكبار در هر دوره تحصيلي از تسهيلات مربوطه بهره‌مند شوند.

توكلي افزود: چنانچه دانشجويان حائز شرايط در زمان تعيين شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نكند و يا مدارك خود را به صورت ناقص و يا ناخوانا ارسال كرده باشند، سازمان هيچ تعهدي نسبت به جايابي نامبردگان ندارد.

مشاور عالي سازمان سنجش در خاتمه با تاكيد بر اينكه پس از اتمام مهلت ثبت‌نام هيچگونه تقاضايي قابل پذيرش نيست، اظهار كرد: از دانشجويان ممتاز تقاضا مي‌شود تحت هيچ شرايطي به صورت حضوري به سازمان سنجش مراجعه نكنند و تنها از طريق اينترنت با اين سازمان در تماس باشند.

کلمات کلیدی: پذيرش بدون آزمون دانشجويان ممتاز در مقطع كارشناسي ارشد، پذیرش بدون آزمون ارشد، پذیرش بدون کنکور دانشجوی ارشد، پذيرش بدون آزمون دانشجويان ممتاز كارشناسي، تاریخ ثبت نام ارشد بدون آزمون

آمار بازدید: 747 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image