ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جزئیات تعیین اولویت در تکمیل ظرفیت جذب هیأت علمی/ اعلام نیاز دانشگاههای محروم و دورافتاده (15 مهر 92)

جزئیات تعیین اولویت در تکمیل ظرفیت جذب هیأت علمی/ اعلام نیاز دانشگاههای محروم و دورافتاده (15 مهر 92)

رئیس مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات تعیین اولویتها در تکمیل ظرفیت فراخوان هفتم جذب هیأت علمی، اعلام کرد که فرایند تکمیل ظرفیت از 15 مهرماه آغاز می شود.محمد رضا مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فرایند تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاههای کشور از 15 مهر در سامانه مرکز جذب وزارت علوم آغاز می شود، اظهار داشت: متقاضیان برای شرکت در تکمیل ظرفیت ملزم به به پرداخت هیچ مبلغی نیستند.


وی درباره اولویتها، گفت: افراد یک اولویت می توانند در تکمیل ظرفیت انتخاب کنند، متقاضیانی که در مرحله اول هیچ انتخابی نداشته اند در این مرحله می توانند دو یا سه اولویت داشته باشند.

به گفته رئیس مرکز جذب وزارت علوم، نخبگان هم حق انتخاب یک اولویت را دارند.

مردانی با اشاره به اینکه اعلام نیاز دانشگاهها در دوره تکمیل ظرفیت محدودتر است، ادامه داد: در این مرحله از تکمیل ظرفیت، دانشگاههای دور افتاده و محروم متقاضی جذب هیأت علمی هستند، علاوه بر این دانشگاههایی که به تازگی مجوز رشته ای را دریافت کرده باشند در این مرحله اقدام به جذب می کنند.

کلمات کلیدی: تکمیل ظرفیت جذب هیأت علمی، تکمیل ظرفیت، جذب هیأت علمی، دانشگاههای محروم و دورافتاده، جذب استاد در دانشگاههای محروم و دورافتاده

آمار بازدید: 478 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image