ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه ضوابط بورسیه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد (14 مهر 92)

ضوابط بورسیه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد (14 مهر 92)

مرکز آزمون دانشگاه آزاد ضوابط و جزئیات مربوط به بورسیه پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضوابط مربوط به بورسیه پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی http://www.pubr-azmoon.com/ قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، متقاضیان استفاده از بورس تحصیلی پس از قبولی قطعی در دوره دکتری تخصصی می‌توانند با مراجعه به سایت استخدام اینترنتی دانشگاه آزاد به نشانی http://jazb.iau.ir

نسبت به ارائه درخواست و انجام مراحل بورسیه خود با توجه به ضوابط اقدام کرده و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه خودداری کنند.

بنابراین گزارش، دانشگاه آزاد پس از پایان مهلت مقرر برابر آئین نامه‌های جاری، تقاضاها را مورد رسیدگی قرار داده و در صورت انطباق با شرایط، زمان مصاحبه را که منحصرا برای پذیرش بورسیه انجام می‌شود، به اطلاع داوطلبان می‌رساند.

بر اساس این اطلاعیه، دانشجوی بورسیه مکلف است برابر مقررات در هر یک از واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور بنا به تشخیص شورای بورس سازمان مرکزی دانشگاه بدون عذر و بهانه‌ای به انجام وظایف دانشگاهی محوله ادامه دهد، مگر آن که قبلاً در مورد محل خدمت او توافق حاصل شده باشد.

در تذکر این آئین نامه آمده است، کسانی که در استخدام سازمان‌ها یا نهادهای دیگر باشند نمی‌توانند بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

همچنین تمام دانشجویان دوره دکترای تخصصی که بورسیه می‌شوند یا به طور آزاد ثبت نام می‌کنند باید به طور تمام وقت به تحصیل در دوره دکترای اشتغال داشته باشند.

کلمات کلیدی: ضوابط بورسیه دانشگاه آزاد، بورسیه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد، بورس دکتری آزاد، بورسیه پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 1297 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image