ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی خالی ماندن 60 درصد ظرفیت غیرانتفاعیها/ دستور توفیقی برای اعلام تکمیل ظرفیت (6 مهر 92)

خالی ماندن 60 درصد ظرفیت غیرانتفاعیها/ دستور توفیقی برای اعلام تکمیل ظرفیت (6 مهر 92)

رئیس اتحادیه دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی وزارت علوم از خالی ماندن 60 درصد ظرفیتهای این موسسات و دانشگاهها خبر داد.


علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از اینکه دانشگاههای غیردولتی زیاد جدی گرفته نمی شدند، گفت: پس از برگزاری نشست روسای دانشگاههای غیردولتی، به نظر می رسد شروع خوبی در روند رو به رشد کیفی دانشگاههای غیردولتی شاهد باشیم.

وی با انتقاد از اینکه معاون آموزشی وزارت علوم دانشگاههای غیردولتی را قبول ندارد، ادامه داد: در حال حاضر 60 درصد ظرفیت موسسات و دانشگاههای غیردولتی برای سال تحصیلی در مقاطع مختلف خالی مانده و امیدمان به تکمیل ظرفیت است.

به گفته رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی، سرپرست وزارت علوم طی نامه ای به سازمان سنجش دستور اختصاص ظرفیت به این دانشگاهها را در مرحله تکمیل ظرفیت صادر کرده است.

آهون منش همچنین با انتقاد از رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره عدم اختصاص یارانه غذا به غیردولتیها، گفت: در حالیکه دولت اعلام می کند بودجه مورد نیاز برای یارانه غذای غیردولتیها در اختیار است اما رئیس صندوق رفاه ابراز بی اطلاعی و اعلام می کند چنین بودجه ای برای ما در نظر گرفته نشده است.

وی تاکید کرد: در حال پیگیری برای روشن شدن تکلیف یارانه غذای غیرانتفاعیها هستیم.

کلمات کلیدی: ظرفیت غیرانتفاعیها، میزان ظرفیت غیرانتفاعیها، خالی ماندن ظرفیت غیرانتفاعیها، تکمیل ظرفیت، تکمیل ظرفیت دانشگاههای غیر انتفاعی

آمار بازدید: 1020 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image