ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد نامگذاری یکی از دانشکده‌های دانشگاه آزاد تهران‌شمال به نام "طهرانی‌ مقدم" (مرداد 91)

نامگذاری یکی از دانشکده‌های دانشگاه آزاد تهران‌شمال به نام "طهرانی‌ مقدم" (مرداد 91)

سرپرست واحد تهران شمال از نامگذاری یکی از دانشکده‌های این دانشگاه به نام "طهرانی‌ مقدم" خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود اخوان‌فرد سرپرست واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی در نشست فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال یک رویکرد تحولی است، گفت: به همین جهت در ماه مبارک رمضان که قرار بود بسیج اساتید برنامه‌ای داشته باشد، درخواست برگزاری این مراسم را داشتیم تا بخشی از اهداف خود را به منصه ظهور برسانیم.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه در سال 1365 آغاز به کار کرد و در مدت مشخصی بر اساس خصوصیات ویژه‌ای اعم از امتیازات علمی، اساتید، مقالات و پژوهش‌ها به رتبه دانشگاه جامع رسید، افزود: در حال حاضر بیش از 21 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا در 9 دانشکده مشخص که در آینده نزدیک به توسعه خواهد رسید، تحصیل می‌کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد تهران شمال تعداد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه را بیش از 65 هزار نفر دانست و گفت: این دانشگاه در اسبقه خود 5 عنوان قهرمانی در قاره آسیا، بیش از 50 اختراع در باشگاه پژوهشگران جوان و نزدیک به 600 مقاله ISI و 200 مقاله دیگر خارجی به ثبت رسانده است.

اخوان‌فرد با بیان اینکه 4 لابراتور زبان در مسیر گسترش داریم، تصریح کرد: علاوه بر این 54 آزمایشگاه را در دستور کار داریم که در آینده نزدیک یکی از بزرگ‌ترین آزمایشگاه‌های جامع با 11 کارگاه، در این واحد بهره‌برداری خواهد شد.

وی در ادامه به تفاهم‌نامه‌های خارجی این دانشگاه با دانشگاه‌های ایتالیا، مجارستان و ژاپن اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های فن‌بازار و تولید ثروت بر اساس فناوری داریم که از جمله آنها مرکز تحقیقات نمک و همچنین پرورش ماهیان خاویاری با همکاری دانشگاه‌های گرمسار و بندر گز است.

اخوان‌فرد با بیان اینکه برخی از چهره‌های ماندگار عرصه‌های علمی در این مجموعه حضور دارند، گفت: در حرکت جدید به سمت و سوی پاسخگویی به شبهات برآمدیم و یک مرکز ویژه را برای این مرکز اختصاص خواهیم داد که شاید به کل کشور تعمیم داده شود.

وی با بیان اینکه اساس کار ما قوانین بالادستی و تدابیر مقام معظم رهبری است، که هم جنبه شرعی و هم جنبه قانونی دارد، گفت: در این راستا ما به شهدای عرصه علم و دانش به ویژه دانشمند برجسته پارسای بی‌ادعا و سردار عالیقدر شهید دکتر حسن تهرانی مقدم شده‌ایم و افتخار داریم که فرزند این شخصیت برجسته را در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه خود داشته باشیم.

سرپرست واحد تهران شمال افزود: از خانواده شهید طهرانی مقدم اجازه گرفته‌ایم که یکی از دانشکده‌های این دانشگاه را به نام این شهید بزرگوار نام‌گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی زمانی دیوانه‌ای را همچون صدام با حمایت غرب و شرق به جان ملت ما انداخته‌اند، تصریح کرد: آنها برداشت‌شان این بود که 3 روزه می‌توانند کشور را به زانو در بیاورند اما ما حسن طهرانی مقدم را داشتیم که با موشک‌های زمین به زمین خلاقیت کشورمان را به نمایش گذاشت و موشک‌های شهاب 3 ادامه همان مسیر است.

اخوان‌فرد با تاکید بر اینکه دریای خروشان ملت امثال تهرانی‌مقدم‌ها را می‌پروراند، گفت: این افراد گمنام زندگی می‌کنند و آن چیزی که آمریکا و غرب را می‌ترساند، عدم آگاهی از تعداد تهرانی‌ مقدم‌ها و احمدی‌ روشن‌های ماست.

وی افزود: دشمن می‌داند که تهدید، تحریم و ترور هیچ اثری بر ما ندارد و ما با استراتژی تغییر چالش را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

اخوان‌فرد از دیگر برنامه‌های این واحد را تدفین شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس دانست و گفت: این شهدا به یادگار برای ما خواهند بود و ما در این راه از روح پرفتوح این شهدا بهره خواهیم گرفت.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، طهرانی‌ مقدم، دانشگاه آزاد تهران‌شمال، واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی

آمار بازدید: 620 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image