ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی ماراتن روسیه برای رسیدن به 100 دانشگاه برتر جهان (24 شهریور 92)

ماراتن روسیه برای رسیدن به 100 دانشگاه برتر جهان (24 شهریور 92)

دولت روسیه رسما فهرست دانشگاه‌های مهمی را که مشمول دریافت بودجه دولتی خواهند شد، منتشر کرد با این امید که این بودجه قابل توجه به ارتقای جایگاه بین‌المللی آنها در فهرست رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان کمک کند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ این دانشگاه‌ها هر یک مشمول دریافت 20 میلیون دلار بودجه دولتی خواهند شد که فرآیند انتخاب آنها از سوی وزارت آموزش و بر مبنای ارزشیابی برنامه توسعه دانشگاه‌ها صورت گرفت و بر اساس آن، فهرستی از دانشگاه‌های فنی پیشرو در روسیه تهیه شد.



دانشگاه‌های منتخب برای دریافت این بودجه و ارتقای فعالیت‌های آموزشی خود در سطح بین‌المللی شامل دانشگاه پلی‌تکنیک «تامسک»،‌ مدرسه عالی علوم بازرگانی، دانشگاه مسکو، انستیتو مهندسی فیزیک، دانشگاه فولاد و آلیاژ مسکو و دانشگاه ملی تحقیقاتی فن‌آوری اطلاعات، مکانیک و اپتیک در سن‌پترزبورگ هستند.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلد نیوز، به دنبال طرح دولت روسیه، این ردیف بودجه باید کمک کند که دست‌کم پنج دانشگاه داخلی این کشور تا سال 2020 میلادی در جمع 100 دانشگاه برتر جهان قرار گیرند.



دولت روسیه همچنین قصد دارد این بودجه را برای تقویت ارتباط بین دانشگاه‌های مطرح این کشور و صنایع دفاع ملی روسیه تخصیص دهد.


کلمات کلیدی: 100 دانشگاه برتر جهان، فهرست رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان، روسیه، دانشگاههای روسیه، دانشگاه پلی‌تکنیک «تامسک»،‌ مدرسه عالی علوم بازرگانی، دانشگاه مسکو، انستیتو مهندسی فیزیک، دانشگاه فولاد و آلیاژ مسکو، دانشگاه ملی تحقیقاتی فن‌آوری اطلاعات

آمار بازدید: 429 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image