ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور 261 دانش آموزان مازنی رتبه زیر هزار را در کنکور کسب کردند (31 مرداد 92)

261 دانش آموزان مازنی رتبه زیر هزار را در کنکور کسب کردند (31 مرداد 92)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با اشاره به درخشش دانش آموزان استان در کنکور سراسری امسال گفت: استان مازندران با 261 نفر زیر هزار در کنکور سال 92 رتبه دوم کشوری را کسب کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی امبری ظهر سه شنبه در جلسه گردهمایی مدیران آمزوش و پرورش استان در روستای ونداربن کلاردشت افزود: البته این راباید در نظرداشت اگر برخی از ادارات ما در کنکور سهمیه ای از رتبه های زیر چهار رقمی ندارند ویا رتبه های 1، 2 و3 نداشته باشند، دلیل برضعف رتبه علمی آنان نیست.


وی درخصوص وسعت دید مدیران گفت: مدیران ما بایستی دیدشان را نسبت به محیط بیشتر کنند. تا درمقابل انرژی منفی مقاومت بیشتری ازخود نشان دهند و این امر از مبلمان اداری محیط کار بایستی شروع شود ومنطبق با مأموریتی که دارند پویا باشند تا کارهای پژوهشی انجام گیرد و به عملکرد معلمان، نمرات دانش آموزان و خود مدرسه بپردازند.

وی با اشاره به درپیش بودن سال تحصیلی و ضرورت توزیع کتاب درسی گفت: کتاب درسی برای توزیع به مناطق مختلف آموزش وپرورش ارسال شده است واز اول شهریور توزیع می شود.

مدیرکل آموزش وپروش استان درخصوص انتخاب مشاوران مدارس گفت: برای ساماندهی مشاوران مدارس ازنیروهای کسرساعت موظف در مدارس حاشیه شهر و مدارسی که درمعرض خطر هستند استفاده کنند تا بتوانند مشکلات مدرسه واولیاء دانش اموزان را برطرف کنند.

امیری گفت: بعضی همکاران در مدارس ابلاغ دارند ولی عملاً درجای دیگری از آنان استفاده می شود که پسندیده نیست و بایستی نیروهای کاردان درجای خود قرارگیرند و مدیران ادارات نیز از این پس حضورشان را در مدارس پررنگ ترکنند تامدارس ما بهتر به توانند به وضع آموزشی خود توجه بیشتری به نمایند.

وی گفت: مدیران مدارس سعی کنند با حضور دردفاتر بخشداران، شهرداران و فرمانداران حوزه مأموریت خود از آنان برای حل مشکل مدارس خود درخصوص ساماندهی سرویس مدارس کمک بگیرند.

کلمات کلیدی: دانش آموزان مازنی، برترین های کنکور، دانش آموزان مازنی برتر در کنکور 92، کنکور سراسری، کنکور سراسری 92، رتبه مازندران در کنکور سراسری، کسب رتبه زیر 1000 در کنکور

آمار بازدید: 574 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image