ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور افتخارآفرینی دانش آموزان بیجار در کنکور 92 (24 مرداد 92)

افتخارآفرینی دانش آموزان بیجار در کنکور 92 (24 مرداد 92)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش بیجار با اعلام اسامی برترین دانش آموزان بیجار در کنکور سراسری گفت: کسب یک رتبه یک رقمی و 15 رتبه سه رقمی، از موفقيت هاي دانش آموزان بيجاري در كنكو سال جاري است.


محسن لطف‌الهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موفقیت دانش‌آموزان بیجاری در کنکور 92 با لطف خداوند و انگیزه ایجاد شده، میان آنها موجب ایجاد جهش و نهضت علمی میان دانش‌آموزان این شهرستان شده است.

لطف‌الهی بیان کرد: طی 10 سال گذشته رتبه تک رقمی میان دانش‌آموزان بیجاری در کنکورهای سراسری سابقه نداشته اما به لطف خداوند و تلاش مربیان و دانش آموزان امسال شاهد ارتقا رتبه‌ها در کنکور سراسری هستیم.

وی با بیان اینکه امسال کسب رتبه تک رقمی توسط علیرضا زارعی دانش‌آموز سال چهارم ریاضی موج شادی بین دانش‌آموزان مربیان و مردم بیجار ایجاد کرده، گفت: امید است در کنکور سال 93 شاهد رتبه‌های تک رقمی بسیاری میان دانش‌آموزان اين شهرستان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بیجار گفت: محور توسعه در همه ابعاد تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی است و برای این تحول و دگرگونی به سرمایه در حوزه انسان، جایگاه آموزش و نقش آن مرکز ثقل این فرآیند است.

لطف‌الهی در ادامه تاکید کرد: پاسخ به نیازها و انتظارات دانش‌آموزان یکی از مسائل مهم وجدی است که باید در مدیریت مدرسه به آن توجه شود، چراکه یکی از بهترین راه‌ها برای کسب توفیق پایدار در زمینه تعلیم و تربیت، پاسخ به انتظارات و نیازهای دانش‌آموزان است؛ دانش‌آموزان نیازهای متفاوتی دارند، اما اکثر آنها نیازمند کیفیت یادگیری هستند.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده از جانب دانش‌آموزان بستگی به عواملی متفاوتی دارد، بيان کرد: موفقیت تحصیلی در گرو علل و عوامل متعددی است که نبود و یا نقصان هرکدام از این عوامل موجبات افت تحصیلی را فراهم می‌سازد و هوش استعداد تحصیلی یادگیرنده، عوامل محیطی نظیر دیدگاه‌های حاکم بر جامعه در خصوص تحصیل، امکانات، وضعیت اقتصادی و حتی وضعیت فرهنگی محیط اجتماعی و... عوامل خانوادگی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر روند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان است.

وی در ادامه ارتقای کیفی تعلیم در مدارس را موجب ترغیب دانش‌آموزان به یادگیری عنوان کرد و يادآور شد: امید است در آینده‌ای نزدیک به تمامی ملاک‌های ارتقای کیفی تعلیم و تربیت دست یابیم، هرچند اکنون نیز تا حدود بسیار زیادی به این مهم دست یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه پایه و اساس یک جامعه به تعلیم و تربیت افراد آن جامعه بستگی دارد، گفت: معلم بعد از والدین مهم‌ترین نقش را در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایفا کرده و می‌تواند به یادگیری و فراگیری دانش‌آموزان کمک شایانی کند و آنها را برای ارتقای تحصیلی در کنکور و دانشگاه آماده سازد.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92، رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور 92، رتبه اولی های کنکور 92، گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، کنکور 92، کنکور 92 در بیجار، کسب رتبه برتر کنکور بیجاری ها، کنکور در بیجار، اسامی برترین دانش آموزان بیجار در کنکور سراسری 92

آمار بازدید: 964 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image