ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور درخشش هنرجویان کرجی در مسابقات بین المللی و کنکور 92 (24 مرداد 92)

درخشش هنرجویان کرجی در مسابقات بین المللی و کنکور 92 (24 مرداد 92)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مدیر ناحیه 3 آموزش و پرورش شهرستان کرج از کسب رتبه های تک رقمی هنرجویان این ناحیه در کنکور هنر سال 92 و مدال طلای هنرجوی این ناحیه در مسابقات گرافیک مالزی خبر داد.


احمدعلی قنبرهراتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان سارا توانگر، فرناز واصلی و پگاه انصاری از هنرستان فنی و حرفه ای گوهر به ترتیب رتبه های دوم، سوم و نهم را در کنکور هنر 92 از آن خود کردند.

وی افزود: همچنین الهه افشار مخترع، دیگر هنرجوی این هنرستان موفق شد در مسابقات گرافیک مالزی مدال طلا را بر گردن آویزد و افتخاری دیگر برای کشور و استان البرز کسب کند.

قنبرهراتی همچنین خبر داد: رتبه اول مسابقات هنرهای تجسمی در سطح استان نیز در رشته های پوستر، چاپ دستی، مونوپرینت، هندسه نقوش سنتی و چاپ شیشه توسط دانش آموزان این هنرستان کسب شده و آنیتا لطفی نیز هنرجوی دیگر این هنرستان موفق به کسب رتبه اول استان و رتبه دوم کشوری در مسابقات تصویرسازی شد.

قنبرهراتی با اشاره به ارائه رشته جدید گردشگری در تمامی هنرستان ها یادآور شد: دروس ارائه شده در این رشته شناخت اماکن باستانی و تاریخ ایران، معماری ایران و جهان، فرهنگ اقوام ایران زمین، آشنایی با میراث فرهنگی و حتی بهداشت سفر و کمک های اولیه و... است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به استعدادهای دانش آموزان که نقش بسزایی در آینده آنها دارد اظهار داشت: حضور دانش آموزان در طی کردن پله های موفقیت باعث افتخار بوده و وظیفه تمامی مربیان و معلمان است که در راستای پیشبرد اهداف آموزشی، استعدادیابی دانش آموزان و شکوفا کردن آنها بیش از پیش بکوشند.

وی در پایان از مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، خسرو ساکی در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر و استفاده بهینه از فضاهای آموزشی درخواست مساعدت کرد.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92، رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور 92، رتبه اولی های کنکور 92، گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، کنکور 92، کنکور 92 در کرج، کنکور در کرج، رتبه های برتر کنکور 92 در کرج، رتبه کرج در کنکور

آمار بازدید: 574 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ANAHID سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۰

ALIYE