ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جریمه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه کردستان (23 مرداد 92)

جریمه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه کردستان (23 مرداد 92)

رئیس دانشگاه کردستان گفت: 50 درصد دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های اجاره ای هنوز اجاره بهای خوابگاه در نیمسال اول و دوم 92-91 را خود را پرداخت نکرده و برای دانشگاه مشکل ایجاد کرده اند.دکتر جهانشیر امینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این دانشجویان 31مرداد 1392 فرصت دارند اجاره بهای خوابگاه خود را پرداخت کنند در صورت عدم پرداخت در سنوات بعدی کلیه درخواست های دانشجویان در خصوص تسهیلات رفاهی ( وام، خوابگاه و کارت غذا ) ابطال خواهد شد.


وی ادامه داد: دانشگاه موظف است از محل اجاره‌بها پول مالک خوابگاه ها را پرداخت کند وقتی دانشجویان اجاره بهای خود را پرداخت نمی کنند برای دانشگاه در پرداخت اجاره بها مشکل ایجاد می شود.

رئیس دانشگاه کردستان تصریح کرد: امسال دانشگاه کردستان برای اسکان دانشجویان با مشکل مواجه است حدود 700 الی 800 نفر امسال بدون خوابگاه هستند که باید برای آنها خوابگاه تهیه شود.

وی افزود: دو الی سه ساختمان خوابگاهی دانشگاه هم به دلیل کمبود اعتبارات هنوز به بهره برداری نرسیده است از طرفی هم در شهر سنندج ساختمان مناسبی برای خوابگاه وجود ندارد ساختمان موجود را هم باید تغییر کاربری داد.

امینی افزود: بودجه تعمیرات خوابگاه خیلی کم است هرساله 30 درصد از درآمد اجاره بهای خوابگاهها برای تعمیر و تجهیز خوابگاه ها اختصاص داده می شود که هنوز این 30 درصد به دانشگاه پرداخت نشده درست است که این 30 درصد بودجه کمی است ولی در صورت تخصیص می توان بخشی از کارهای تعمیر و تجهیز خوابگاه ها را انجام داد.

کلمات کلیدی: دانشجویان خوابگاهی دانشگاه کردستان، دانشجویان خوابگاهی، دانشگاه کردستان، اخبار جدید دانشگاه کردستان، خوابگاههای دانشگاه کردستان، خوابگاه دانشجویی

آمار بازدید: 359 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image