ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور گفتگو با پویا ابراهیم باستانی نفر اول گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور 92 (20 مرداد 92)

گفتگو با پویا ابراهیم باستانی نفر اول گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور 92 (20 مرداد 92)

نفر اول گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور 92 گفت: می‌دانستم رتبه‌ام در کنکور تک رقمی می‌شود و انتظار تماس سازمان سنجش را داشتم.


پویا ابراهیم باستانی نفر اول گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 92 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: روز دوشنبه 7 مرداد ماه حدود ساعت 3 بعد‌از‌ظهر بود که از سازمان سنجش تماس گرفتند.

وی افزود: از آنجایی که می‌دانستم رتبه تک رقمی کسب می‌کنم و انتظار تماس سازمان سنجش را داشتم، با دیدن کد تهران استرس گرفتم. گوشی را برداشتم و جواب دادم. حدسم درست بود و از سازمان سنجش تماس گرفته بودند.

ابراهیم باستانی در ادامه خاطرنشان کرد: با اینکه می‌دانستم چه خبری برایم دارند دست و پایم یخ کرده بود، اتفاقا آقایی که تماس گرفته بود کاملا حرفه‌ای برخورد کرد و کمی با من صحبت‌ کرد تا استرسم کمتر شود.

وی ادامه داد: زمانی که خبر کسب رتبه اول شدنم را به من دادند فقط مادرم در کنارم بود. آن لحظه فقط مادرم را در آغوش کشیدم و خوشحالی‌ام را با او تقسیم کردم.

نفر اول گروه آزمایشی علوم تجربی در ادامه تاکید کرد: در کلاس کنکور خاصی شرکت نمی‌کردم و تنها در کلاس‌هایی حاضر می‌شدم که مدرسه از سال سوم برایمان در نظر گرفته بود و حالت پیش‌خوانی و رفع اشکال داشت.

ابراهیم باستانی با اشاره به رشته تحصیلی مورد علاقه‌اش خاطرنشان کرد: می‌خواهم فعلا پزشکی بخوانم و در سال‌های بعد درباره رشته تخصصی‌ام تصمیم می‌گیرم. از بچگی به جراحی قلب علاقه داشتم و احتمالا در ادامه راه در این رشته مشغول به تحصیل می‌شوم.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92،گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، رتبه اولی های کنکور، رتبه تک رقمی کنکور، پویا ابراهیم باستانی، مصاحبه با پویا ابراهیم باستانی، گفتگو با پویا ابراهیم باستانی، رتبه 1 تجربی کنکور 92، رتبه اول کنکور تجربی 92، نفر اول گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور 92

آمار بازدید: 1785 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سارا پنج شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲

واقعا خوش به حالش منم خیلی دوس دارم مث اون باشم وتمام سغیمو میکنم تا بهاون چیزی که میخوام برسم

من يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷

.فقط کاش یکم بیشترباهاشون حرف میزدید که از تجربیات و روششون بیشتر مطلع میشدیم

زهرا سه شنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۹

سلام بنظرم که خیلی کار خوبی کردین واین مصاحبه رو گذاشتین فقط بنظرم ای کاش کاملتر باهاشون گفتگو میکردین مثلا راجع به درصداشون میپرسیدین من خیلی دوست دارم رتبه تک رقمی بشم و دارم تموم تلاشمو میکنم واسم دعا کنید امیدوارم ساله دیگه بامن مصاحبه کنید.