ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور تقدیر از برگزیده خلخالی کنکور سراسری سال 92 (20 مرداد 92)

تقدیر از برگزیده خلخالی کنکور سراسری سال 92 (20 مرداد 92)

فرماندار خلخال گفت: در شورای اداری هفته آینده شهرستان خلخال از این برگزیده کنکور سراسری تجلیل خواهد آمد.


هوشنگ محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی دانش‌آموزان خلخالی برای کسب رتبه‌های برتر علمی و ارتقای سطح فرهنگی و علمی خلخال اظهار داشت: تلاش علی محمدی اصل دانش‌آموز خلخالی در کسب رتبه 12 منطقه دو کشور در کنکور سراسری در رشته تجربی افتخاری برای شهرستان و مایه مباهات مسئولان و اهالی استان است.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک معنویت و گرایش به ارزش‌های دینی و اسلامی می‌تواند تاثیر مثبت خود را در موفقیت‌ها نشان دهد.

فرماندار شهرستان خلخال از دانش‌آموزان شهرستان خلخال خواست تا با الگو قرار دادن علی محمدی اصل به عنوان دانش‌آموزی که بدون حضور در هیچ آموزشگاه آزاد یا آموزشگاه‌های علمی این موفقیت بی‌نظیر را کسب کرده است، بیان داشت: دانش‌آموزان می‌توانند در سایه اعتماد به نفس و مطالعه دقیق و استفاده از تجربیات کافی معلمان در کنکور قدم‌های جدی بردارند.

محمدی ضمن ابراز خوشحالی از این موفقیت جوان خلخالی گفت: در شورای اداری هفته آینده شهرستان خلخال از این برگزیده کنکور سراسری تجلیل خواهد آمد.

وی از علی محمدی اصل حائز رتبه 12 کنکور کشور خواست تا با علاقه رشته خود را انتخاب کرده و جدیت خود را در کنار تهذیب نفس و علم‌آموزی به کار گیرد و برای خدمت به جامعه خود از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

این مسئول تصریح کرد: تاکید پیامبر اسلام و ائمه اطهار (ع) به علم‌آموزی و کسب دانش بوده و می‌طلبد دانش‌آموزان با نگاه به این فرهنگ متعالی اسلامی دانش و علم‌آموزی را در اولویت اول برنامه زندگی خود برای ساخت آینده کشور قرار دهند.

محمد سعید شهابی رئیس آموزش و پرورش خلخال نیز در سخنانی با آرزوی قبولی طاعات روزه‌داران در ماه مبارک رمضان گفت: رتبه زیر هزار خلخال در سال گذشته یک نفر بوده که امسال با تلاش دانش‌آموزان، مربیان این رقم به پنج نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سال گذشته نیز دانش‌آموزان شهرستان خلخال وضعیت خوبی را نسبت به سال‌های گذشته داشتند و در رشته‌های مختلف ریاضی، تجربی و دیگر رشته‌ها برای شهرستان افتخار آفریدند.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92،گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، رتبه اولی های کنکور، رتبه تک رقمی کنکور، رتبه برتر کنکور سراسری، رتبه برتر کنکور 92 در خلخال، کنکور سراسری 92، رتبه های تک رقمی کنکور 92

آمار بازدید: 652 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image