ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور تسهیلات ویژه دانشگاه علم و صنعت به رتبه های برتر کنکور (13 مرداد 92)

تسهیلات ویژه دانشگاه علم و صنعت به رتبه های برتر کنکور (13 مرداد 92)

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از ارایه تسهیلات به نفرات برتر کنکور سراسری 92 خبرداد و گفت: نفرات برتر کنکور در صورت انتخاب دانشگاه علم و صنعت از تسهیلات ویژه ای برخوردار می شوند. دکتر محمد فتحيان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تسهیلات دانشگاه علم و صنعت ویژه رتبه های برتر کنکور گفت: دانشگاه علم و صنعت ايران در کنار تسهيلات عمومی که به تمامی دانشجويان اختصاص می دهد در حد امکان، تسهيلاتی ويژه را برای دانشجويان ممتاز و استعدادهای درخشان فراهم می آورد.


وی از جمله این تسهیلات به امکان تحصيل همزمان در دو رشته کارشناسی، تسهيلات ويژه برای دانشجويان ممتاز و استعدادهای درخشان، برای ورود به مقاطع تحصيلی بالاتر (کارشناسی ارشد ودکتری) بدون شرکت در آزمون های سراسری سازمان سنجش آموزش کشور، تدارک امکانات خوابگاهی ويژه برای داوطلبانی که رتبه کشوری آنان در آزمون سراسری کمتر از 500 باشد، اشاره کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: امکان تغيير رشته به هر يک از رشته های مورد علاقه برای داوطلبانی که رتبه کشوری آنان زير 300 باشد و ارايه تسهيلات ويژه برای مدت يک سال، به داوطلبانی که رتبه کشوری آنان در آزمون سراسری زير 200 باشد (اين امکان، در صورت داشتن شرايط علمی خوب، برای سال های بعد قابل تمديداست ) از جمله تسهیلات این دانشگاه ویژه رتبه برتر های کنکور سال 92 است.

کلمات کلیدی: رتبه های برتر کنکور، تسهیلات ویژه رتبه های برتر کنکور، امکانات جدید رتبه های برتر کنکور، ارایه تسهیلات به نفرات برتر کنکور سراسری 92، نفرات برتر کنکور سراسری 92کنکور سراسری 92، دانشگاه علم و صنعت، رتبه اولی های کنکور و دانشگاه علم و صنعت، رتبه اولی های کنکور 92

آمار بازدید: 875 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image