ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مشارکت اعضای هیات علمی کردستان در رفع مشکلات استان (11 تیر 92)

مشارکت اعضای هیات علمی کردستان در رفع مشکلات استان (11 تیر 92)

رئیس دانشگاه کردستان از عضویت اعضای هیات علمی این دانشگاه در کمیته‌های تخصصی برای رفع مشکلات استان خبر داد.


دکترجهانشیر امینی در گفتگو با خبرنگار مهر بر لزوم ايجاد ارتباط موثر و پايدار ميان دانشگاه و واحدهای صنعتی براي كاربردی کردن پژوهش‌ها و به روزرسانی فناوری مورد استفاده صنايع تاكيد کرد و گفت: متاسفانه بخش صنعت در استان کردستان ضعیف عمل کرده و تلاش‌های دانشگاه کردستان هم برای برقراری این ارتباط چندان موثر نبوده است.

وی با بیان این مطلب که دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد اظهار داشت: برای رفع مشکلات استان در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، علوم انسانی و بخش‌های دیگر، اعضای هیات علمی دانشگاه آمادگی خود را برای عضویت در کمیته‌های تخصصی بخش‌های مذکور اعلام کرده‌اند و آمادگی دارند تا به صورت رایگان در این کمیته‌ها حضور یافته و در جهت رفع مشکلات استان فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه کردستان افزود: برای کاربردی شدن پایان نامه‌های دانشجویی اقداماتی در دانشگاه در دستور کار قرار دادیم و در تلاش هستیم تا پایان نامه‌ها به سمت کاربردی شدن جهت دهی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از دانشجویان خواسته‌ایم که نیاز‌ها و مشکلات صنعت را بررسی کرده و این مشکلات را به صورت پروژه‌های دانشگاهی عملیاتی کنند.

کلمات کلیدی: اعضای هیات علمی کردستان، اعضای هیات علمی، کردستان، دانشگاه کردستان، اخبار دانشگاه کردستان، اخبار جدید دانشگاه کردستان، رفع مشکلات استان کردستان

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image