ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد توصیه‌ها و تذکرهای مرکز آزمون به داوطلبان آزمون ارشد (9 خرداد 92)

توصیه‌ها و تذکرهای مرکز آزمون به داوطلبان آزمون ارشد (9 خرداد 92)

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد طی اطلاعیه ای اعلام کرد: حفظ کارت ورود به جلسه یک ضرورت است و حوزه ها از ورود داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، ممانعت به عمل می آورند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: آزمون ها در رأس ساعت های اعلام شده آغاز خواهد شد، لذا داوطلبان باید یکساعت زودتر در حوزه های امتحانی خود حضور داشته باشند تا بتوانند بدون دغدغه حوزه امتحانی و بعد صندلی خود را شناسایی کنند.

- داوطلبان در هنگام استقرار در صندلی باید شماره صندلی، کارت ورود به جلسه و شماره پاسخنامه خود کنترل کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، آن را به مسئولین حوزه اطلاع دهند.

- به هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی انتخابی اش، یک جلد دفترچه سؤال داده خواهد شد که هر داوطلب ملزم است با توجه به رشته انتخابی و مواد امتحانی و ضرایب دروس به سؤالات پاسخ دهد، لذا داوطلب نباید به دروسی که ضریب آنها برای یک رشته صفر است، پاسخ دهد. روابط عمومی در مورد تستی بودن سؤالات گفت: سؤالات کلیه مجموعه های امتحانی ارشد سال 92 به جز یکی از دروس مجموعه های نوازندگی ساز جهانی و هنرهای نمایش، تستی می باشد.

- داوطلبان نباید وسایل الکترونیکی و ارتباطی با خود در جلسه ازمون به همراه داشته باشند ضمناً سؤالات آزمون به گونه ای طراحی شده است که جهت پاسخگویی به آنها نیازی به ماشین حساب نمی باشد، لذا به داوطلبان توصیه می شود اکیداً از آوردن ماشین حساب و سایر ابزار الکترونیکی به جلسه آزمون خودداری نمایند.

- همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش تخلف محسوب می شود، لذا به داوطلبان توصیه می شود حتی تلفن همراه خاموش خود را در سر جلسه امتحان به همراه نیاورند.

-داوطلبان از آوردن کیف دستی، یادداشت و ... به جلسه آزمون خودداری نمایند، تا مشکلی برای آنها پدید نیاید.

-از آنجایی که ممکن است فرد در روز آزمون دچار استرس و افت فشار شود، لذا برای جلوگیری از سرگیجه بهتر است داوطلبان نوبت صبح، صبحانه و داوطلبان نوبت بعدازظهر، ناهار صرف نمایند تا ضعف بدنی باعث ایجاد افت فشار یا سرگیجه در آنها نشود. اما به آنها توصیه می شود از خوردن غذاهای سنگین یا چرب جلوگیری به عمل آورند که باعث کاهش عملکرد ذهن می شود. همچنین بهتر است در روزهای قبل از آزمون داوطلبان در بیرون از منزل غذا مصرف نکنند.

-داوطلبان در هنگام پاسخگویی به شماره ردیف پاسخنامه و مطابقت آن با شماره سؤال دقت نمایند تا در علامتگذاری گزینه صحیح موردنظر خود دچار اشتباه نشوند.

-بهتر است داوطلبان در روزهای پایانی کمتر به مطالعه بپردازند چراکه تجربه نشان داده خواندن در روزهای آخر، ذهن آن ها را خسته کرده و توان حضور ذهن و پاسخگویی دقیق در آزمون را از آنها می گیرد.

روابط عمومی در پایان گفت: توصیه می شود داوطلبان در شب آزمون خود زودتر بخوابند چراکه خستگی و یا کم خوابی عامل اصلی عدم توفیق داوطلب در پاسخگویی خواهد بود.

روابط عمومی در پایان همه داوطلبان را به آرامش دعوت و توصیه کرد: سؤالات آزمون کارشناسی ارشد به طور استاندارد طراحی شده، لذا هر فرد می تواند با اتکا به اطلاعات خود به راحتی به سؤالات پاسخ دهد.

کلمات کلیدی: داوطلبان آزمون ارشد، داوطلبان آزمون ارشد آزاد، داوطلبان آزمون ارشد دانشگاه آزاد، ارشد، ارشد دانشگاه آزاد، توصیه به ارشدی ها

آمار بازدید: 371 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image