ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اطلاعیه مرکز آزمون دانشگاه آزاد در مورد حوزه امتحانی آزمون ارشد (7 خرداد 92)

اطلاعیه مرکز آزمون دانشگاه آزاد در مورد حوزه امتحانی آزمون ارشد (7 خرداد 92)

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی باید در همان حوزه‌ای که در زمان ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند، در آزمون شرکت کنند.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: داوطلبان باید در همان حوزه‌ای که در زمان ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند، شرکت کنند و اگر داوطلبی رشته انتخابی اول او با حوزه انتخابی‌اش متفاوت باشد، نباید برای آزمون خود به واحد دانشگاهی انتخاب اول خود مراجعه کند، بلکه لازم است که به حوزه امتحانی ثبت شده خود مراجعه کند.



اقبالی افزود: آدرس حوزه‌های امتحانی هر فرد در کارت ورود به جلسه آنها درج شده است که هر فرد می‌تواند با توجه به آن به حوزه امتحانی خود مراجعه کند.



رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تأکید کرد: با توجه به اینکه آزمون سراسری ارشد امسال در روزهای 9 و 10 و 11 خردادماه برگزار می‌شود، بنابراین هر داوطلب باید از زمان دقیق آزمون خود که بر روی کارت ورود به جلسه او درج شده، توجه کند و در همان روز و نوبت برای آزمون خود به حوزه امتحانی مراجعه کند.



وی افزود: اگر بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبی نقصی وجود دارد، افراد باید به باجه‌های رفع نقص که نشانی آنها در پایگاه الکترونیکی www.pubr-azmoon.com اشاره شده، مراجعه کنند، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود برای رفع نقص هرگز به واحدهای دانشگاهی انتخاب خود مراجعه نکنند.



اقبالی در پایان گفت: متقاضیان اگر با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق سایت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

کلمات کلیدی: حوزه امتحانی آزمون ارشد، حوزه امتحانی آزمون ارشد آزاد، ارشد دانشگاه آزاد، آزمون ارشد، مرکز آزمون دانشگاه آزاد، مرکز آزمون، دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 329 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image