ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار زبان حذف زبان انگلیسی از آزمون‌های دانشگاهی چین (30 اسفند 91)

حذف زبان انگلیسی از آزمون‌های دانشگاهی چین (30 اسفند 91)

رسانه داخلی چین اعلام کرد که دانشگاه‌های مطرح این کشور در آزمون ورودی سال جاری خود «زبان انگلیسی» را از فهرست موارد آزمون سراسری مستقل دانشگاه‌ها حذف کردند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بسیاری از این دانشگاه‌ها که رشته‌های علوم کاربردی و مهندسی دارند، در آزمون ورودی خود تنها دروس ریاضیات و فیزیک ارائه می‌دهند و دانشگاه‌هایی که رشته‌های علوم انسانی ارائه می‌دهند در آزمون‌های خود تنها سوالات زبان چینی ارائه خواهند داد.


«یو هان» یکی از مسوولان پذیرش دانشگاه «تسینگ هوا»، می‌گوید: این اقدام جهت کاهش بار درسی دانشجویان و جذب دانشجویان مستعد در رشته‌های مورد نظر است.


آزمون مستقل دانشگاه‌های کشور چین سه ماه قبل از آزمون ملی برگزار می‌شود که به دانشگاه‌ها این امکان را می‌دهد تا دانشجویان مستعد بیشتری جذب کنند.


بنا به گزارش خبرگزاری شین‌هوا، در سال جاری میلادی 27 دانشگاه کشور چین به سه اتحادیه که از سوی دانشگاه‌های تسینگ هوا، پکن و موسسه فن‌آوری پکن (BIT) ارائه می‌شوند، پیوسته‌اند و این سه اتحادیه به طور همزمان آزمون‌های پذیرش خود را برگزار می‌کنند.

کلمات کلیدی: حذف زبان انگلیسی، زبان انگلیسی، آزمون زبان انگلیسی،امتحان زبان انگلیسی، تدریس زبان انگلیسی، مدرس زبان انگلیسی، آزمون‌های دانشگاهی چین، آزمون زبان

آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image