ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار معلمان و اساتید حق التدریسی در اولویت استخدام هستند (12 آبان 91)

معلمان و اساتید حق التدریسی در اولویت استخدام هستند (12 آبان 91)

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ التحصیلان تربیت معلم، معلمان شرکتی و اساتید و دبیران حق التدریسی در اولویت استخدام هستند و این موضوع در استخدام‌ها باید مدنظر قرار گرفته شود.


محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه آذربایجان شرقی، در رابطه با آخرین مصوبه مجلس در خصوص اساتید و معلمان حق التدریسی گفت: طبق آخرین مصوبه مجلس که طیف‌های مختلف اولویت بندی شده‌اند، فارغ التحصیلان تربیت معلم، معلمان شرکتی و اساتید و دبیران حق التدریسی در اولویت استخدام هستند و این موضوع در استخدام‌ها باید مدنظر قرار گرفته شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم در خصوص مشکل ارز دانشجویان خارج از کشور و نگرانی خانواده‌های آنها نیز گفت: وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان در این رابطه فعال شده و حمایت خود را به صورت ضابطه‌مند اعلام کرده است.

وی ادامه داد: به تدریج مشکلات ارزی این دانشجویان حل خواهد شد و خانواده‌های این دانشجویان می‌توانند از طریق وزارت‌خانه‌های مذکور پیگیری کنند.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر افزایش میزان وام دانشجویی در سال آینده گفت: با توجه به تعیین میزان وام دانشجویی در بودجه‌های سالانه، میزان این وام بستگی به بودجه سال آینده خواهد داشت.

وی یادآور شد: مجلس همواره حامی افزایش میزان وام دانشجویی بوده و نقش مثبتی در این رابطه داشته است.

کلمات کلیدی: استخدام معلمان، استخدام اساتید حق التدریسی، استخدام فارغ التحصیلان تربیت معلم، استخدام معلمان شرکتی، استخدام دبیران حق التدریس

آمار بازدید: 1174 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image