ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حذف کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد / دانشجويان ارشد امسال از وام بهره مند نمي شوند (26 مهر 91)

حذف کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد / دانشجويان ارشد امسال از وام بهره مند نمي شوند (26 مهر 91)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سیاست دانشگاه برای حذف کنکور، گفت: به دنبال حذف کنکور در برخی مقاطع هستیم.


به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه‌ مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام که امروز در واحدعلوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص ایجاد واحدهای تک جنسیتی در دانشگاه آزاد گفت: واحدهای مجزایی که برای خواهران وجود دارد به عنوان واحدهای تک جنستی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: نزدیک به هشت تا نه سال است که واحدهای تک جنسیتی دانشگاه آزاد اسلامی در اصفهان وجود دارد و اخیراً نیز در دماوند نیز چنین واحدهایی را داشته ایم.

دانشجو در پاسخ به این پرسش که آیا انتقال دانشجویان دختر به شهرهای خودشان در تمام مقاطع است ، گفت: به غیر از تهران بله و شامل همه مقاطع می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اعطای وام به دانشجویان کارشناسی ارشد تاکید کرد: اعطای وام به دانشجویان کارشناسی ارشد قرار نبوده است که اعطا شود اما تلاش داریم که دراین زمینه کاری انجام دهیم ولی بعید مید‌انم که امسال دانشجویان ارشد از این وام بهره مند شوند ضمن اینکه امیداوریم تا سال آینده دانشجویان کارشناس ارشد از این وام بهرمند شوند ولی اعطای وام به دانشجویان دوره ای دکتری آغاز شده است.

دانشجو در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است دانشگاه آزاد اسلامی در نظام جامع پذیرش دانشجو قرار بگیرد ؟ گفت: ما دنبال این هستیم که آزمون از این دانشگاه حذف بشود و در حال حاضر نیز دانشگاه آزاد این توان را دارد که دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته را حذف کند و امیدواریم این اجازه از طرف وزارت علوم صادر شود./

کلمات کلیدی: حذف کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، حذف کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، حذف کنکور دانشگاه آزاد، وام دانشجويان ارشد دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 708 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image