ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش هزینه‌های اعزام دانشگاهیان به عتبات و اعزام 100 کاروان دانشگاهی (25 مهر 91)

افزایش هزینه‌های اعزام دانشگاهیان به عتبات و اعزام 100 کاروان دانشگاهی (25 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به افزایش هزینه‌های اعزام عتبات اشاره کرد و گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، اعزام کاروان‌ها تا پایان آبان‌ماه بدون وقفه و منظم ادامه پیدا کند.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه از 27 مهرماه هزینه‌های اعزام عتبات افزایش یافته است، اظهار داشت: با توجه به افزایش هزینه‌های اعزام عتبات، امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اعزام کاروان‌ها تا پایان آبان‌ماه بدون وقفه و منظم ادامه پیدا کند.

فقیهی با بیان اینکه از اول شهریورماه سال جاری تاکنون بیش از صد کاروان دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: بیش از 100 کاروان از دانشجویان دختر با محارم، پسران دانشجو، متاهلین و اساتید از سراسر کشور از 1 شهریورماه تا 24 شهریورماه به عتبات عالیات مشرف شدند.

فقیهی در مورد برنامه کاروان‌های دانشگاهیان تصریح کرد: برای دانشگاهیان برنامه‌های ویژه‌ای از جمله زیارت زید بن علی(ع) و رشید هجری از یاران امیرالمومنین(ع)، بازدید از اماکن تاریخی شهر بابل، کاخ صدام، بازدید از شهر مدائن و ...در نظر گرفته شده است.

کلمات کلیدی:اعزام دانشگاهیان به عتبات، عتبات دانشجویی، عتبات عالیات، هزینه عتبات دانشجویی، میزان هزینه عتبات دانشگاهیان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

آمار بازدید: 437 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image