ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه استخدام تمامي دانشجويان دانشگاه فرهنگيان در آموزش و پرورش (18 مهر 91)

استخدام تمامي دانشجويان دانشگاه فرهنگيان در آموزش و پرورش (18 مهر 91)

وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های ورزشی و قرآنی بسیار خوبی برای دانش آموزان دوره ابتدایی تدارک دیده شده و با توجه به مدال آوری دانش آموزان در رقابت‌های بین‌المللی تبدیل به قطب ورزشی آسیا در ورزش دانش آموزی خواهیم شد.



به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ايسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در اولین نشست از ششمین دوره مجلس دانش آموزی با اشاره به تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: با این سند، آموزش و پرورش دارای قانون اساسی شده كه سندی نقشه راه این کشور بوده و مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی است.


وی با بيان اينكه سند تحول بنیادین در تمام زمینه‌های آموزش و پرورش حرف برای گفتن دارد، افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده در سند تحول بنیادین، کتاب‌های اول دبستان تا پایان دبیرستان یک راه را در پیش می‌گیرند و روش‌های تدریس سنتی جای خود را به روش‌های مدرن می‌دهند.


حاجی بابایی اظهار کرد: در تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به سمت فناوریهای جدید حرکت کنیم و معلمان مطابق با تکنولوژی روز روش‌های خود را پیاده می‌کنند، همچنین در این تحول استفاده از بسته‌های آموزشی نيز مورد توجه قرار گرفته است.


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال داوطلبان کنکور حق انتخاب دانشگاه ویژه فرهنگیان را داشتند، اضافه كرد: حداقل شش هزار نفری که دانشگاه ویژه فرهنگیان را انتخاب کردند دارای معدل بالا بودند و این نشان می‌دهد دانش آموزان ممتاز تمایل دارند در این دانشگاه مدارج علمی خود را طی کنند.


وی با بیان اینکه تمامي این افراد از روز اول ورود به دانشگاه در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند، افزود: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر فراگیری دروس روش‌های تدریس را نیز فرا می‌گیرند، چرا که تنها علم در آموزش و پرورش تأثیرگذار نیست، بلکه روش تدریس یکی از موثرترین راه‌های یادگیری است.


حاجي بابايي با اشاره به اجرای نظام آموزش3-3-6 نيز گفت: در میان نظام آموزشی خلاء‌هایی وجود داشت و از سالهای دور اجرای نظام آموزشی جدید در دستور کار آموزش و پرورش بوده و امسال در سخت‌ترین شرایط، گسترده‌ترین کار در آموزش و پرورش اجرا شد.


وزير آموزش و پرورش محوریت همه فعالیت‌های آموزش و پرورش را تربیت دانش آموزان دانست و اذعان كرد: می‌خواهیم دانش آموزانی را تربیت کنیم که به اسلام، ایران، پدر و مادر، رهبر و مملکت خود افتخار کنند.


حاجی بابایی تصريح كرد: باید در تمام استان‌ها مدرسه‌ای بسازیم که هر نظاره کننده‌ای بداند این مدرسه متعلق به یک کشور ایرانی اسلامی است و باید در آن مدرسه تمام افتخارات بزرگ کشور نشان داده شود.


حاجی بابایی ادامه داد: دانش آموزانی که وارد اجتماع می‌شوند باید در هر شغلی که هستند احساس مسئولیت کنند و افرادی وارد جامعه شوند که با غم مردم غمگین و با شادی مردم شاد شوند.



نباید دانش آموزانی تربیت کنیم که ذهنشان انباری از فرمول‌های مختلف باشد



وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تحول بنیادین هیچ وقت پایان‌پذیر نیست، ادامه داد: در مدارس نباید دانش آموزانی تربیت کنیم که ذهنشان انباری از فرمول‌های مختلف باشد ما دانش آموزانی می‌خواهیم که مملو از فضیلت‌های اخلاقی و انسانی باشند.


حاجی بابایی با بیان اینکه شش میلیون و 700 هزار دانش آموز دوره ابتدایی در مدارس داریم، گفت: برنامه‌های ورزشی و قرآنی بسیار خوبی برای دانش آموزان دوره ابتدایی تدارک دیده شده و با توجه به مدال آوری دانش آموزان در رقابت‌های بین‌المللی تبدیل به قطب ورزشی آسیا در ورزش دانش آموزی خواهیم شد.


وزیر آموزش و پرورش در خصوص مجلس دانش آموزی افزود: این مجلس عرصه‌ای است برای ورود استعداد و خلاقیت‌های دانش آموزان تا بتوانند در فعالیت‌های سیاسی اجتماعی کشور حضور پیدا کنند.


وی افزود: مجلس دانش آموزی نماینده 12 میلیون دانش آموز در کشور است و می‌خواهد برای آنها نقشه راه را تنظیم کند تا دانش آموزانی با بصیرت، قدرت تفکر و اندیشه وارد جامعه شوند.


کلمات کلیدی: استخدام دانشجو، استخدام تمامی دانشجویان، استخدام دانشجويان دانشگاه فرهنگيان، استخدام آموزش و پرورش، استخدام دانشجویان در آموزش و پرورش، آموزش و پرورش

آمار بازدید: 1279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image