ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اخبار جدید و جزئیات نتایج کنکور 96 و انتخاب رشته کنکور96 + زمان کنکور 97

اخبار جدید و جزئیات نتایج کنکور 96 و انتخاب رشته کنکور96 + زمان کنکور 97

جزئیات نتایج کنکور 96 و انتخاب رشته کنکور96، زمان برگزاری کنکور 97، آمار افراد مجاز به انتخاب رشته آزمون سراسری،  و .... در این بخش ارائه شده است.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: نتیجه اولیه کنکور سراسری به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمام داوطلبان از ساعت 18 یکشنبه 15 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.



وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) هر یک از گروه‌های آزمایشی به ترتیب از عصر چهارشنبه 11 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و برای داوطلبان قابل دریافت است.



توکلی ادامه داد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته علاوه بر سایت سازمان سنجش از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 16 مرداد ماه در تمام باجه‌های روزنامه‌فروشی کشور توزیع می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با مراجعه به باجه‌های روزنامه‌فروشی شهرستان محل اقامت خود و پرداخت 10 هزار ریال به عنوان کارمزد در زمان مقرر برای دریافت دفترچه اقدام کنند و در مهلت انتخاب رشته ( از پنج‌شنبه 19 مردادماه تا دوشنبه 23 مردادماه) پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند.



توکلی گفت: لازم به تأکید است که دفترچه مذکور رایگان است و داوطلبان بجز هزینه کارمزد هزینه دیگری نباید پرداخت کنند.



جزئیات 60 پایگاه مجاز انتخاب رشته کنکور 96 شهر تهران+مشخصات

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال 60 پایگاه مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری در شهر تهران راه‌اندازی شده است و 150 مشاور در این مراکز به داوطلبان برای انتخاب رشته، مشاوره تخصصی ارائه می‌کنند.



علیرضا راه‌پیما رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه برای سهولت و امنیت دسترسی دانش‌آموزان، امسال 54 پایگاه مشاوره انتخاب رشته مجاز آزمون سراسری در شهر تهران، راه‌اندازی شده و 6 پایگاه نیز در آستانه راه‌اندازی است، اظهار داشت: 150 مشاور در این مراکز به داوطلبان برای انتخاب رشته، مشاوره تخصصی ارائه می‌کنند.



وی افزود: به این منظور کمیته‌های منطقه‌ای مرکب از کارشناسان مشاوره، کارشناسان فنآوری اطلاعات و ارزیابی عملکرد و کمیته برنامه‌ریزی پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته آزمون ورودی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 96 در شهر تهران تشکیل شده است.



راه‌پیما به مراکز مشاوره اغواگر اشاره و تصریح کرد: اخبار وحشتناکی از مبالغ هنگفت و ناکارآمدی برخی مراکز مشاوره وجود دارد که لازم است به دانش‌آموزان نسبت به اقدامات آن مراکز اطلاع‌رسانی شود.



رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: مشاورانی که در مراکز مجاز تحت‌نظر آموزش و پرورش به کار مشغول هستند در طول سال به طور مستقیم با دانش‌آموزان و خانواده‌ها ارتباط داشته و به خصوصیات آنها آشنا هستند و در نتیجه بهترین راهنمایی را برای انتخاب رشته به آنها ارائه می‌کنند.



وی با بیان اینکه هزینه پایینی در قیاس با مراکز مشاوره آزاد برای این امر پیش‌بینی شده است، گفت: برای داوطلبان متقاضی، به ازای مشاوره و راهنمایی تخصصی در مناطق 15، 16، 17، 18 و 19 تهران مبلغ 90 هزار تومان و برای سایر مناطق، مبلغ 110 هزار تومان تعیین شده است و فرزندان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و فرهنگیان از تخفیف 40 درصدی برخوردار هستند.



راه‌پیما ساعت کار این مراکز را 8 و 30 دقیقه صبح تا 16 عصر عنوان کرد و بیان داشت: داوطلبان برای هماهنگی و رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن 53-66956452 تماس بگیرند.



برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور، مشاوره کنکور و انتخاب رشته کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.



آمار افراد مجاز به انتخاب رشته آزمون سراسری به تفکیک گروه‌های آزمایشی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتیجه اولیه آزمون سراسری سال 96 به صورت کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از 19 مرداد تا 23 مرداد ماه برای انتخاب رشته اقدام کنند.



 آمار مجازین به انتخاب رشته به این صورت بوده است که 575 هزار و 599 نفر در علوم ریاضی و فنی مجاز به انتخاب رشته شدند که 130 هزار و 360نفر از این تعداد در دوره‌های روزانه، شبانه، 137 هزار و 783 نفر در دانشگاه پیام نور، 137هزار و 783 نفر در دوره‌های غیرانتفاعی، 31 هزار و 855 نفر تربیت معلم، 35 نفر دانشگاه فرهنگیان و 137 هزار و 783 نفر برای دوره‌های مجازی مجاز به انتخاب رشته شدند.



همچنین در دوره‌های روزانه/ شبانه گروه علوم تجربی 186 هزار و 407 نفر، دوره‌های شرایط خاص 20 هزار و 774 نفر، در دانشگاه پیام نور 518 هزار و 294 نفر،‌ در دوره‌های غیرانتفاعی 518 هزار و 294 نفر،‌در دوره‌های تربیت معلم 125 هزار و 796 نفر،‌در دوره‌های فرهنگیان 694 نفر، در دوره‌های مجازی 518 هزار و 294 نفر مجاز شدند.



در گروه علوم انسانی 136 هزار و 353 نفر، در دوره‌های روزانه/ شبانه، 20 هزار و 774 نفر در دوره‌های شرایط خاص، 518 هزار و 294 نفر،‌در دوره های دانشگاه پیام نور 518 هزا و 294 نفر در موسسات غیرانتفاعی، 125 هزا و 726 نفر در دوره‌های تربیت معلم، 694 نفر در دوره‌های فرهنگیان و 518 هزار و 294 نفر در دوره‌های مجازی مجاز شدند.



در گروه هنر نیز 921 نفر در دوره‌های روزانه/ شبانه، 922 نفر در دانشگاه پیام نور، 922 نفر موسسات غیرانتفاعی، 213 نفر دوره‌های تربیت معلم و 922 نفر دوره‌های مجازی مجاز شدند.



همچنین در گروه زبا‌ن‌های خارجی 688 نفر در دوره‌های روزانه/ شبانه، 1355 نفر در دانشگاه پیام نور، 1355 نفر موسسات غیرانتفاعی، 364 نفر تربیت معلم، 3 نفر فرهنگیان و 1355 نفر در دوره‌های مجازی مجاز شدند.





جزئیات آماری از برگزیدگان کنکور/ تمام برگزیدگان گروه ریاضی پسر هستند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال 96 اعلام شد که بر این اساس 10 برگزیده گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی از پسران هستند که 5 نفر از تهران، 3 نفر از استان یزد، یک نفر از تبریز و یک نفر از اصفهان به عنوان برگزیده معرفی شدند.



گروه آزمایشی گروه تجربی 9 نفر از پسران و یک نفر از دختران برگزیده شدند که 2 نفر از تبریز، یک نفر یزد و بقیه برگزیدگان از شهرهای تهران، اردبیل،‌یاسوج، سیرجان و 2 نفر از بابل هستند.



در گروه آزمایشی علوم انسانی 6 نفر از پسران و4 نفر از دختران به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند که 7 نفر از تهران و بقیه از کاشان، بیرجند و کامیاران معرفی شدند.



در گروه آزمایشی هنر هر 3 برگزیده دختر هستند که 2 نفر از تهران و یک نفر از کرج معرفی شدند.



در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی هر سه برگزیده از پسران هستند که 2 نفر از تهران و یک نفر از تبریز به عنوان برگزیده معرفی شدند.





ویژه‌نامه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 96 دوشنبه منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج اولیه آزمون سراسری سال 96 امروز اعلام شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از 19 تا 23 مردادماه برای انتخاب رشته مهلت دارند.



ویژه‌نامه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 96 نیز فردا دوشنبه 16 مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.



این ویژه‌نامه حاوی مطالبی مانند شیوه‌های پذیرش دانشجو، مراحل انتخاب رشته اینترنتی، انتخاب رشته مجازی، وضعیت پذیرش در گروه‌ها، آشنایی با محتوای کارنامه، روش نمره کل سازی، بومی‌پذیری در آزمون سراسری سال 1396 و توصیه‌های حفاظتی و امنیتی به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته است.

این ویژه‌نامه از روز دوشنبه 16 مردادماه به همراه هفته‌نامه پیک‌سنجش از طریق روزنامه فروشی‌های سراسر کشور توزیع خواهد شد.



ظرفیت پذیرش دانشجویان در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس‌، سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش دانشجویان به تفکیک گروه‌های آزمایشی در رشته‌های تحصیلی با آزمون و بدون آزمون را اعلام کرد.



بر این اساس، در گروه علوم ریاضی و فنی 66 هزار و 429 نفر به صورت با آزمون و 169 هزار و 284 نفر به صورت بدون آزمون پذیرش می‌شوند.



در گروه علوم تجربی 58 هزار و 103 نفر به صورت با آزمون و 69 هزا و 777 نفر به صورت بدون آزمون، در گروه علوم انسانی 54 هزار و 407 نفر به صورت با آزمون و 256 هزار و 457 نفر به صورت بدون آ‌زمون پذیرش می‌شوند.



همچنین در گروه هنر 4 هزار و603 نفر به صورت با آزمون و 14 هزار و 762 نفر به صورت بدون آزمون و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی 4 هزار و 189 نفر به صورت با آزمون و 19 هزار و 407 نفر به صورت بدون آ‌زمون پذیرش می‌شوند.



بر این اساس از تعداد 744 هزار و 418 نفر تعداد 187 هزار و 731 نفر به صورت با آزمون و تعداد 556 هزار و 687 نفر به صورت بدون آزمون پذیرش می‌‌شوند یعنی 25.22 درصد پذیرش‌ها به صورت با آزمون  74.78 درصد به صورت بدون آزمون صورت می‌گیرد.





نتایج اولیه کنکور اعلام شد

کنکور ۹۶ - دانشکده فنی دختران تهران



رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه نتیجه اولیه کنکور سراسری ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۱۵ مرداد اعلام شد، گفت: داوطلبان از پنجشنبه ۱۹ تا ۲۳ مرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.



به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده نتیجه اولیه آزمون سراسری ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان مذکور از ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۱۵ مرداد بر روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.



وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه انتخاب رشته‌ تحصیلی ( دفترچه شماره ۲) هر یک از گروه‌های آزمایشی آزمون سراسری ۹۶ از عصر روز چهارشنبه ۱۱ مرداد  ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و کلیه داوطلبان می‌توانند این دفترچه را مشاهده و دریافت کنند.



همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته مذکور علاوه بر اینکه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است و از ساعت هشت صبح روز فردا دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶ در کلیه باجه‌های روزنامه فروشی کشور توزیع می‌شود. داوطلبان برای دریافت آن باید مبلغ ۱۰ هزار ریال به منظور کارمزد توزیع دفترچه پرداخت کنند.



رییس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ۹۶ از روز پنجشنبه ۱۹ تا روز



دوشنبه ۲۳ مرداد جاری می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب رشته‌ اقدام کنند.



برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور، مشاوره کنکور و انتخاب رشته کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.





زمان برگزاری کنکور ۹۷ اعلام شد

معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش آموزش کشور به زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۷ اشاره کرد وافزود: امسال با توجه به تقارن ایام برگزاری کنکور با ماه مبارک رمضان، آزمون در نیمه تیرماه برگزار شد،اما از سال آینده کنکور به روال سابق باز می‌گردد و در همان اوایل تیرماه برگزار می‌شود.



به گزارش ایسنا دکتر خدایی در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد درباره تاثیر نتایج امتحانات نهایی در سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور گفت: ملاک ما برای تاثیر سوابق تحصیلی نمرات امتحانات نهایی است. با توجه به اینکه نظام پیش دانشگاهی هنوز یک سال دیگر هم برقرار است سال آینده نیز نمرات این گروه از دانش آموزان تاثیر خواهد داشت. اما قطعی یا مثبت بودن تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری، شهریورماه اعلام می‌شود.



زمان انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد از سوی این دانشگاه اعلام می‌شود



رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به  کدرشته های دانشگاه آزاد در پذیرش کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: از سال ۹۳ که بحث آزمون سراسری دانشگاه آزاد به طور مشترک با دانشگاه های سراسری مطرح شد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد به طور جداگانه در روزهایی که این دانشگاه اعلام می کند، انجام خواهد گرفت.



به گفته معاون وزیر علوم، تاکنون آنچه که دانشگاه آزاد به صورت غیررسمی به سازمان سنجش اعلام کرده، این است که انتخاب رشته پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد در کنکور سراسری هفته آخر مردادماه آغاز می‌شود. این انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. بطور کلی ملاک عمل برای سازمان سنجش درمورد رشته های دانشگاه آزاد، رشته های مندرج در سایت وزارت علوم است.



پذیرش بیش از ۸۵ درصد داوطلبان بصورت بدون آزمون



رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد ظرفیت پذیرش در کنکور بدون آزمون است، تاکید کرد: با توجه به قانون سنجش و پذیرش و همچنین توجه به ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، هم اکنون بیش از ۸۵ درصد ظرفیت پذیرش در آموزش عالی بدون آزمون است.





فهرست پایگاه‌های مجاز انتخاب رشته کنکور96 در شهر تهران



فهرست 60 پایگاه مشاوره انتخاب رشته مجاز آزمون سراسری در شهر تهران به منظور دسترسی آسان داوطلبان در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار گرفت و پایگاه‌های انتخاب رشته مجاز کنکور سراسری پذیرای دانش آموزان تهرانی هستند.



به گزارش ایسنا، علیرضا راه پیما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از تشکیل کمیته‌های منطقه‌ای مرکب از کارشناسان مشاوره، فن آوری اطلاعات، ارزیابی عملکرد، روابط عمومی و  کمیته برنامه ریزی پایگاه‌های  مشاوره انتخاب رشته آزمون ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۹۶ در شهر تهران خبر داد و با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۹۶ اظهار کرد: هدف از ایجاد پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته مجاز کنکور سراسری توسط آموزش و پرورش شهر تهران ارائه مشاوره‌های گروهی، فردی و نرم افزاری به منظور جلوگیری از اغواگری مراکز غیر علمی و کمک به داوطلبان در انتخاب رشته و هدایت تحصیلی آنها در راستای کسب موفقیت های تحصیلی است.



 راه پیما با بیان اینکه مشاوران متخصص و مجرب در پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور شهر تهران حضور دارند عنوان کرد: این مشاوران در طول سال به طور مستقیم با دانش آموزان و خانواده ها  مرتبط بوده‌اند و به ویژگیهای فردی و اجتماعی داوطلبان آشنایی کامل دارند و بنابراین بهتر می‌توانند در تعیین اولویت‌های رشته شهرها به داوطلبان کنکور کمک کنند.



وی با اشاره به اینکه اسامی ۶۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته مجاز آزمون سراسری در شهر تهران به منظور دسترسی آسان داوطلبان در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی  www.tehranedu.ir  قرار داده شده است، ادامه داد: هزینه ارائه مشاوره به داوطلبان در پایگاه های انتخاب رشته کنکور شهر تهران قابل قیاس با آموزشگاه ها و مراکز غیر دولتی نیست.



رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه خدمات راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه با حضور مشاوران توانمند و مجرب و آشنا به فرآیند هدایت تحصیلی و انتخاب رشته که دوره های ویژه انتخاب رشته را در کلاس های تخصصی گذرانده اند در این پایگاه‌ها انجام می شود، گفت: این مشاوران روند انتخاب رشته و آگاهی رسانی در خصوص شرایط ورود به رشته ها و بررسی علایق دانش آموزان را با شیوه های علمی مبتنی بر آزمون‌های سه گانه مشاوره‌ای شامل (استعداد، رغبت و سلامت روان) انجام می دهند.



گفتنی است روز شروع فعالیت پایگاه‌ها همزمان با روز اعلام نتایج آزمون ورودی ۹۶ از طرف سازمان سنجش، و زمان فعالیت از ساعت 8.30 صبح الی ۱۶  است و هزینه استفاده از خدمات مشاوره‌ای انتخاب رشته پایگاه‌ها (از قبیل انتخاب رشته رایانه‌ای، مشاوره گروهی و فردی، چاپ انتخاب رشته سازمان سنجش و...  ) برای داوطلبان متقاضی، به ازای مشاوره و راهنمایی تخصصی، مبلغ 90 هزار تومان برای مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ و مبلغ 110 هزارتومان برای سایر مناطق تعیین شده است.



شایان ذکر است تخفیف ویژه‌ای برای فرزندان خانواده های معظم شهدا، جانبازان و همکاران محترم فرهنگی به میزان۴۰ درصد از کل شهریه تخصیص یافته است.



بر اساس گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران،  شماره تلفن ۵۳-۶۶۹۵۶۴۵۲  برای برقراری تماس ضروری و هماهنگی و رفع مشکلات احتمالی نیز در نظر گرفته شده است. 


آمار بازدید: 1231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image