ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری آخرین اخبار کنکور دکتری 95 سراسری و آزاد

آخرین اخبار کنکور دکتری 95 سراسری و آزاد

مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تا 15 دی ادامه دارد



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان فرآیند ثبت‌نام آزمون دکتری 95 در روز سه شنبه 15 در‌ ماه، اظهار کرد: تا کنون بیش از 29 هزار داوطلب نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کردند.



حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های دکتری نیمه‌متمرکز سال 95 برای پذیرش دانشجو در هفت گروه آموزشی و 77 کد رشته امتحانی از ساعت 16 روز یکشنبه ششم دی‌ ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در روز سه‌شنبه 15 دی‌ماه پایان می‌پذیرد.



وی ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان درباره شرایط و ضوابط با تکمیل تقاضانامه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از ثبت‌نام بیش از 29 هزار داوطلب برای آزمون مذکور خبر داد و گفت: آزمون دکتری سال 95 روز جمعه 14 اسفند 94 برگزار شده و نتیجه آن به صورت کارنامه در دهه سوم فروردین روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.

-------------------------





پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد آستارا قطعی شد



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا از پذیرش قطعی دانشجو در هفت رشته مقطع دکتری در این مرکز آموزش عالی خبر داد.



دکتر آزاد خلیل موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، منطقه گیلان، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایجاد رشته های مختلف در مقطع دکتری به شدت پیگیری می شد، این امر در سالجاری محقق شد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برای نخستین بار در این مقطع دانشجو می پذیرد.



وی ادامه داد: در حال حاضر مجوز پذیرش دانشجو در هفت رشته مدیریت دولتی (مدیریت نیروی انسانی)، مدیریت دولتی (تصمیم گیری و خط مشی گذاری)، زبان و ادبیات فارسی، صنایع خمیر و کاغذ، فرآورده های چندسازه چوب، جغرافیا و برنامه ریزی شهری و جغرافیا و برنامه ریزی روستایی صادر شده است.



دکتر خلیل موسوی در بخش دیگر سخنان خود به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد و افزود: هم اکنون 23 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دایر شده است.



وی به ثبت نام اینترنتی از طریق سایت WWW.AZMOON.ORG اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت آموزشی، مدیریت اجرایی، مدیریت دولتی (توسعه منابع انسانی، طراحی سازمان های دولتی) جغرافیای شهری، جغرافیای روستایی، گردشگری، ژئومرفولوژی، علوم دامی پرورش زنبور عسل، مهندسی کشاورزی، الهیات و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، فرهنگ و زبان های باستانی، صنایع چوب و... دانشجو پذیرش خواهد کرد.



به گزارش ایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در سال 1366 تأسیس شده است و هم اکنون بیش از 5000 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در آن مشغول به تحصیل هستند.

-----------------------





تمدید مهلت ثبت نام دکتری تخصصی و ارشد دانشگاه آزاد



مهلت ثبت نام دوره های دکتری تخصصی وکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا روز یکشنبه ۱۳ دی ماه تمدید شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، کلیه متقاضیان ثبت نام در دوره های بدون آزمون، با آزمون و پژوهش محور دوره دکتری تخصصی و همچنین دوره‌های بدون آزمون و با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا ساعت ۲۴ روزیکشنبه ۱۳ دی ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org ضمن مطالعه دفترچه ثبت نام و کسب اطلاعات لازم در مورد رشته مورد نظر ، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


آمار بازدید: 4741 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image