ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جزئیات کامل جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

جزئیات کامل جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

جزئیات کامل جذب هیات علمی دانشگاه‌ها/جذب یک هزار و ۵۵۰ نفر



رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم با اشاره به جزئیات کامل جذب هیات علمی در دانشگاه ها گفت: یک هزار و ۵۵۰ نفر در این دوره جذب می شوند.



حجت الاسلام محمدرضا رضوان طلب در گفتگو  با خبرنگار مهر با اشاره به پایان مهلت ثبت نام متقاضیان، جذب هیات علمی دانشگاه‌ها گفت: متقاضیان جذب هیات علمی در دانشگاه ها تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۱۰ مهر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه مرکز جذب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



وی ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان جذب هیات علمی از ۲۱ شهریور ۹۴ در سامانه جذب اعضای هیات علمی آغاز شد متقاضیان می توانستند از زمان اعلام شده تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۱۰ مهر وارد سامانه جذب شده و مشخصات و اولویت های مورد نظر خود را درج کنند.



آخرین آمار متقاضیانی که ثبت نام موفق داشتند



رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم افزود: براساس آخرین آمار تا کنون ۵ هزارو ۹۲۱ نفر، ثبت نام موفق داشته اند. این در حالی است که ورودی به سامانه جذب دو برابر آمار اعلام شده است. در واقع ۱۲ هزارو ۳۹۳ نفر وارد سامانه جذب شده اند ولی اطلاعات ثبت نامی خود را کامل نکرده اند.



وی ادامه داد: دراین فراخوان سهمیه جذب دانشگاه ها یک هزار و ۵۵۰ نفر اعلام شده است البته اعلام نیاز دانشگاه ها بیش از این تعداد است اما به دلایل مختلف مانند محدودیت های استخدامی با سهمیه یک هزار و ۵۵۰ نفر موافقت شد.



امکان ویرایش تا آخرین زمان اعلام شده



رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم افزود: یادآورشد: امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام تا آخرین زمان اعلام شده وجود دارد متقاضیان تا پایان مهلت ثبت نام می توانند وارد سامانه جذب شده و نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.



تمدید فرصت ۴۸ ساعته برای متقاضیانی که فرایند ثبت نام ناقص داشتند



رضوان طلب ادامه داد: متقاضیانی که تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۱۰ مهرماه نسبت به ثبت نام اقدام کرده، ولی فرایند کامل ثبت نام را طی نکرده باشند تا ۴۸ به این متقاضیان فرصت داده می شود تا فرایند ثبت نام خود را کامل کنند.



رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم خاطرنشان کرد: اما متقاضیانی که ثبت نام نکرده باشند دیگر بعد از اتمام مهلت اعلام شده، فرصت مجددی برای ثبت نام به آنها داده نخواهد شد.



پیش بینی امکان شکایت در سه بخش سامانه جذب



رضوان طلب در خصوص اینکه متقاضیان در سامانه جدید جذب اعضای هیات علمی آیا امکان شکایت نیز دارند افزود: در سه بخش این امکان برای متقاضیان به وجود آمده است. ابتدا در صفحه اول زمانی که متقاضی وارد سامانه می شود این امکان برای وی وجود دارد و در سیستم پیش بینی شده است.



وی افزود: دوم در صفحه خود متقاضی که ثبت نام را انجام می دهد نیز امکان ثبت نظر وجود دارد و سوم اگر متقاضی در هیات اجرایی و یا هیات مرکزی جذب پاسخ منفی دریافت کرد می تواند در سامانه فرم اعتراض به رای را تکمیل کند تا اعتراض وی پیگیری شود.



اعلام زمان رسیدگی به پرونده متقاضیان در دانشگاه ها و مرکز جذب



وی ادامه داد: روند رسیدگی به پرونده متقاضیان در دانشگاه ها ۳ ماه و در مرکز جذب ۲۸ تا ۳۰ روز است که در گذشته زمان رسیدگی به پرونده ها در مرکز جذب ۴۵ روز بود که در دوره جدید به ۲۸ روز کاهش یافت.


آمار بازدید: 2920 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image