ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اخبار جدید کنکور در استان بوشهر

اخبار جدید کنکور در استان بوشهر

اخبار جدید کنکور در استان بوشهر در این بخش ارائه شده است.



 



کمبود نیروهای متخصص ویژه کنکور در استان بوشهر



بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به کمبود نیروهای متخصص ویژه کنکور در استان، گفت: در برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت باید تربیت نیروهای بومی دیده شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: دانش آموزان نخبه و متوسط نباید در یک سطح دیده شود، بلکه میزان سرانه هزینه کرد برای نخبگان باید ویژه‌تر دیده شوند.



وی با اشاره به کمبود نیروهای متخصص ویژه کنکور در استان، افزود: در برنامه‌های میان مدت و بلند مدت باید تربیت نیروهای بومی دیده شود.



سالاری گفت: تهدید اصلی طرح‌های ارتقای بنیه علمی در استان مربوط به کمبود مالی نیست، بلکه مربوط به رها کردن نیمه‌کاره طرح‌ها توسط عوامل اجرایی است.



استاندار بوشهر با بیان اینکه باید از برنامه ریزان کنکور موفق کشوری در استان دعوت شوند، خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی نیز در قالب مسابقه علمی باید در راستای ارتقای علمی کل دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا شود.



وی گفت: باید طرح به صورت عادلانه برگزار شود، چرا که دانش‌آموزان نخبه روستایی نیز باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.



وی بابیان اینکه از مدیرانی که دانش آموزانشان دارای رتبه های برتر کنکور بوده است باید تقدیر شود، گفت: مدیران جزو کسانی هستند که تمام بار این طرح به دوش دارد لذا باید برنامه های تدوین شده به اطلاع این افراد نیز رسیده شود.



 





۷۰۰۰ دانش‌آموز استان بوشهر پشت کنکور هستند



بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هفت هزار پشت کنکوری در استان وجود دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، ناصر کرمی پیش از ظهر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان بوشهر در برگزاری برنامه های فرهنگی و همچنین کسب مقام در حوزه فرهنگی از جایگاه خوبی برخوردار است، اما در المپیاد علمی و کنکور از جایگاه خوبی برخوردار نیست.



وی با اشاره به اینکه جایگاه استان بوشهر در کنکور آبان‌ماه اعلام می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طرحی در راستای تقویت بنیه تحصیلی و ارتقای جایگاه دانش آموزان در کنکور طراحی و از ابتدای آبان برای جامعه هدف انجام می‌گیرد.



مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه این طرح‌ها در چند بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی شده است، افزود: برنامه‌های بلند مدت مربوط به مقاطع دبستان است چرا که ضعفی که اکنون در دبیرستان‌ها وجود دارد، نشات گرفته از دبستان بوده است.



کرمی با اعلام این خبر که برنامه‌های کوتاه مدت این طرح مربوط به کنکوری های امسال و پشت کنکوری های نخبه معدل های بالا ۱۷ است، خاطرنشان کرد: برای دانش آموزان نخبه برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.


آمار بازدید: 1455 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image