ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور جدیدترین اخبار کنکور سراسری، کنکور 94 و نتایج کنکور

جدیدترین اخبار کنکور سراسری، کنکور 94 و نتایج کنکور

جدیدترین اخبار کنکور سراسری در این بخش ارائه شده است.



نفرات برتر کنکور 94، سهام‎دار بانک پاسارگاد شدند



بانک‌پاسارگاد برای هشتمین سال متوالی از نفرات برتر کنکور سراسری، در پنج گروه آزمایشی در محل دانشگاه خاتم، وابسته به بانک پاسارگاد، تقدیر کرد.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این مراسم که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس سازمان سنجش و اعضای هیات‌مدیره بانک‌پاسارگاد برگزار شد، از نفرات برتر آزمون سراسری امسال، با اهدای سهام بانک‌پاسارگاد و مبلغی به صورت ماهیانه، تا هر مقطعی که داخل کشور ادامه تحصیل دهند، تقدیر شد.



در این مراسم محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم به اندازه کافی به توسعه کمی دانشگاه‌ها توجه نشان داده و اکنون دیگر در پی توسعه کیفی دانشگاه‌ها است.



وی توسعه دانشگاه‌های غیردولتی را در دستور کار وزارت علوم خواند و ادامه داد: دانشگاه خاتم نیز در رشته‌های جدید بین رشته‌ای ورود پیدا خواهد کرد.



فرهادی توسعه مراکز تحقیقاتی در قالب مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله برنامه‌های این وزارتخانه خواند و افزود: وزارت علوم به صورت جدی در پی آن است که عرصه‌های علمی بحث کیفی را پیگیری کند و با توجه جدی به تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌های کشور را به دانشگاه‌های برتر در عرصه بین‌المللی تبدیل کند.



به گفته وی، از سال 2015 میلادی تاکنون 13 دانشگاه کشور در سطح دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گرفته‌اند که امیدواریم دانشگاه خاتم وابسته به بانک‌پاسارگاد نیز به زودی به این جمع بپیوندد.



مجید قاسمی، مدیرعامل بانک‌پاسارگاد هم به جذب دانشجو در 28 رشته کارشناسی‌ارشد و دو رشته کارشناسی در دانشگاه خاتم اشاره کرد و افزود: از روز شنبه هفته جاری 335 نفر در رشته‌های کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد در روزهای آتی به 450 نفر افزایش خواهد یافت.



به گفته وی 120 نفر هم برای رشته‌های کارشناسی در دانشگاه خاتم ثبت‌نام خواهند کرد که بدین‌ترتیب تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال جاری از مرز 1300 نفر عبور خواهد کرد.



قاسمی همچنین به تعهد بانک‌پاسارگاد برای حمایت از عرصه‌های فرهنگی و هنری و نخبگان کنکور سراسری اشاره کرد.





-----------------------



 



پنج شنبه آینده؛ انتشار کارنامه نهایی پذیرفته شدگان کنکور



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نهایی کلیه پذیرفته شدگان و آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری 94 پذیرفته نشده‌اند در روز پنج شنبه آینده 26 شهریور ماه خبر داد.



حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: برای کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 94 که روز گذشته فهرست اسامی آنان روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل نمودند اما پذیرفته نشده‌اند کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته محلهای انتخابی بین متقاضیان کد رشته محل مزبور در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل داوطلب در همان کد رشته محل و آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌ محل‌های انتخابی از پنج شنبه آینده 26 شهریور ماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده خواهد شد.



وی از امکان طرح سئوال در مورد نتایج خبر داد و افزود: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اطمینان حاصل شده است اما با این وجود داوطلبان می‌توانند پس از دریافت کارنامه نهایی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در صورتی که در خصوص مندرجات کارنامه سئوالی داشته یا در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده‌باشند می‌توانند حداکثر تا تاریخ 18 مهرماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام نمایند.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کلیه درخواست‌های مربوط به اشتباه در انتخاب رشته صرفا برای این دسته از داوطلبان برای نیمسال دوم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قابل بررسی خواهد بود.



توکلی در پایان تاکید کرد: همچنین داوطلبان می‌توانند سوالات خود را با شماره 02142163 در میان بگذارند.


آمار بازدید: 1858 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
احدی يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱

سلام لطفا سهمیه ای برای کمک پرستاران شاغل نیز در نظر گرفته شود در کنکور سال جاری .با سپاس

حمیدرضا دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

سلام لطفا بگید که زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کی هستش