ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور نتایج اولیه کنکور 94 و عامل موفقیت در کنکور رتبه سوم علوم تجربی کنکور 94

نتایج اولیه کنکور 94 و عامل موفقیت در کنکور رتبه سوم علوم تجربی کنکور 94

نتایج اولیه کنکور 94 اعلام شد



نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1394 به صورت کارنامه از صبح امروز روی سایت سنجش قرار گرفت.



دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار داشت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 94 می‌توانند به منظور اطلاع از نتیجه آزمون خود و مشاهده کارنامه نتایج اولیه و پرینت آن، به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با درج شماره پرونده، نام کاربری، رمز عبور و شماره شناسنامه و یا شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد و یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه نسبت به دریافت نتایج آزمون اقدام نمایند.



وی تاکید کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در این آزمون شدند، لازم است برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی(دفترچه شماره 2 ) آزمون سراسری سال 94 از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه 30 تیر 94) به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته اقدام نمایند.



مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: برای مساعدت بیشتر با داوطلبان، دفترچه راهنمای انتخاب رشته چاپ و تکثیر شده و دفترچه‌های چاپ شده از ساعت 11 روز پنجشنبه اول مردادماه تا 8 مردادماه در نمایندگی‌های توزیع روزنامه ایران و همچنین باجه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور توزیع می‌گردد.



توکلی در ادامه اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، در صورت تمایل به دریافت دفترچه راهنمای شماره 2 چاپ شده، می‌توانند با مراجعه به باجه‌های مذکور در شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت 10 هزار ریال بابت کارمزد نسبت به دریافت دفترچه اقدام نمایند.



مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب رشته کنکور 94 از تاریخ پنجم تا دهم مردادماه انجام می‌شود.



 



مطالعه برنامه ریزی شده کتب درسی؛عامل موفقیت در کنکور



رتبه سوم علوم تجربی کنکور 94 کشور با بیان اینکه محرومیت نمی تواند مانع موفقیت شود، گفت: علی رغم اینکه سیستان و بلوچستان از محروم ترین استان‌های کشور به حساب می آید، من اجازه ندادم این محرومیت جلوی پیشرفتم را بگیرد لذا تمام تلاشم را کردم که نتیجه آن به لطف الهی خوشحالی امروز من و خانواده ام است.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، فائزه قائم‌دوست با بیان این مطلب اظهار کرد: از جمله عوامل موفقیت در این آزمون توکل و ایمان به خدا بوده است.



وی ادامه داد: در این زمینه تلاش های بسیاری انجام دادم و از تمام توانم برای موفقیت استفاده کردم و در این راه از حمایت های پدر و مادرم تشکر می کنم که خالصانه مرا در این راه همراهی کردند.



این دانش آموز موفق در کنکور سراسری سال 94 با اشاره به اینکه در طی شبانه روز 10 الی 12 ساعت به طور مفید مطالعه کتب درسی را در برنامه ریزی درسی خود گنجانده است، افزود: در هیچ کدام از آزمون و موسسات سطح شهر شرکت نکرده ام و فقط وابسته به مدرسه، کتب درسی خود بودم و برای اینکه از میزان درصد درستی تست های خود آگاه شوم فقط در سه مرحله آزمون شرکت کردم و هیچ جزوه و کتاب خاصی در این زمینه مطالعه نکرده ام.



وی بیان کرد: اکنون که این لطف بزرگ خداوند شامل حال من شده است دوست دارم در رشته پزشکی دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم.



قائم دوست در پایان خاطر نشان کرد: ازتمام افرادی که من را در این زمینه همراهی کردند بخصوص معلم ها و والدینم کمال تشکر و قدردانی را دارم زیرا حمایت و پشتیبانی دیروز آنها، موفقیت امروزم را رقم زد.



 


آمار بازدید: 1113 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image