ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اخبار جدید دانشگاه کردستان و دانشگاه محقق اردبیلی ‌در سال 94

اخبار جدید دانشگاه کردستان و دانشگاه محقق اردبیلی ‌در سال 94

آغاز ساخت دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان



رئیس دانشگاه کردستان از آغاز ساخت دانشکده مهندسی سقز در زمینی به مساحت دو هکتار در زیربنای 3500 متر با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال خبر داد و گفت: دانشگاه کردستان مصمم است هر چه سریع‌تر ساخت این مکان دانشگاهی را به پایان برساند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، فردین اخلاقیان در نشست با فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به آغاز ساخت دانشکده مهندسی در سقز، بر تسریع در ساخت آن تاکید کرد.



رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه ساخت این دانشکده می‌تواند به عنوان یک ثروت ماندگار برای مردم این شهرستان و استان باشد، افزود: دانشگاه کردستان مصمم است هر چه سریع‌تر ساخت این مکان دانشگاهی را به پایان برساند.



وی با بیان اینکه پیمانکار قول مساعد داده است در مدت دو سال ساخت این دانشکده را به پایان برساند، از مسئولان این شهرستان به ویژه فرماندار خواست زمینه تسریع در اتمام ساخت این دانشگاه را فراهم کنند.



رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: این دانشکده وابسته به دانشگاه کردستان است و ساخت و بهره‌برداری از آن در توسعه این شهرستان نیز موثر می باشد.



فرماندار شهرستان سقز نیز در این جلسه با تقدیر از تمام مسئولانی که برای ساخت این دانشکده تلاش کرده‌اند، ساخت این فضای آموزشی را فرصتی ارزشمند برای توسعه این شهرستان دانست.



علی‌اکبر ورمقانی ادامه داد: این دانشکده در مهرماه 93 کلنگ‌زنی شد و با برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار ساخت آن از امروز آغاز خواهد شد.



وی اضافه کرد: این دانشکده وابسته به دانشگاه کردستان است و در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته پس از ساخت دانشکده مهندسی سقز به صورت مستقل درخواهد آمد.



معاون استاندار و فرماندار ویژه سقز ادامه داد: این دومین دانشکده دولتی در استان کردستان است که در شهر سقز ساخته می‌شود.



ورمقانی افزود: مسئولان این شهرستان خود را مکلف به همکاری برای اتمام ساخت این دانشکده می‌دانند و خدمات مورد نیاز را انجام خواهند داد.



لازم به ذکر است این پروژه در زمینی به مساحت 2 هکتار با زیر بنای 3500 متر و جزو مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور سابق به استان کردستان و شهرستان سقز است.



انتصاب جدید در دانشگاه محقق اردبیلی ‌



مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید اداری مالی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اردبیل، مراسم تودیع عبادی معاون اداری مالی سابق دانشگاه و معارفه باقری به عنوان معاون اداری مالی جدید دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.



گودرز صادقی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه معاونت اداری و مالی جزء مسئولیت های فرسوده کننده است که گاهی اوقات مستلزم جابه جایی می باشد، افزود : بخش اداری و مالی دانشگاه، شاهرگی برای کل سیستم است و ما باید قانونمند باشیم و به سمتی حرکت کنیم که کارمندان حیثیت و کرامت داشته باشند.



عبادی معاون سابق اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت : اجرای آیین نامه ها، بهبود وضعیت دریافتی کارمندان، پرداخت ماهانه اضافه کار، به اتمام رساندن پروژه های ناقص عمرانی دانشگاه و ... از مهم ترین کارهایی بود که طی مدت مسئولیت اینجانب برای پیشبرد اهداف دانشگاه انجام گرفته است.



باقری معاون جدید اداری و مالی دانشگاه نیز با اشاره به حدیث « هرگز به آن چیزی که بدست شما می آید خوشحال نباشید و به آنچه از دست می دهید تأسف نخورید.» گفت : این مسئولیت ها موقت و گذرا هستند و تنها چیزی که باقی می ماند خدمتی است که در راستای رضای خداوند باشد.


آمار بازدید: 2080 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image