ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان از 10 اسفند

ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان از 10 اسفند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 10 اسفندماه آغاز می شود اظهار کرد: امسال معلمان خودشان تکالیف عید نوروز را برای دانش آموزان معین می‌کنند و پیک نوروزی به روال سابق نداریم.



اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تکلیف دانش آموزان در ایام نوروز اظهار کرد: چیزی به نام پیک نوروزی به روال سابق نداریم.



وی افزود: هر معلمی مسئول تکالیف نوروزی دانش آموزان خودش است و با شناختی که از دانش آموزان خود دارد تکالیفی را برای آنها مشخص می کند.



مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران ضمن اعلام این خبر که راهنمای تکالیف نوروزی تحت عنوان "راهنمای فعالیتهای نوروزی معلمان" در مدارس توزیع شده است اظهار کرد: ثبت نام اسکان نوروزی در مدارس نیز از 10 اسفندماه به صورت اینترنتی شروع می شود.



به گزارش ایسنا، فانی وزیر آموزش و پرورش نیز درباره تسهیلات نوروزی فرهنگیان گفت: همانند سالهای قبل واحدهای آموزشی که آماده بوده و امکانات داشته باشند، فعال می‌شوند. مدارس و خانه‌های معلم در حال آماده سازی هستند و امیدواریم خدمات خوبی به فرهنگیان در ایام نوروز ارائه کنیم.



 


آمار بازدید: 653 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image