ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دختران، یک سوم دانش‌آموختگان تربیت مدرس

دختران، یک سوم دانش‌آموختگان تربیت مدرس

رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه تا امروز بیش از 2000 دانش‌آموخته در تراز تحصیلات تکمیلی عرضه کرده است.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر احمدی در جشن دانش‌آموختگان سال تحصیلی 92-93 با بیان اینکه دانشگاه تربیت‌مدرس بیش از2000 فارغ‌التحصیل به جامعه عرضه کرده است، ادامه داد: این آمار شاید به تنهایی گویا نباشد اما این بیش از 2000 فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد و دکتری، سپاهی برای مبارزه با جهل و عقب‌ماندگی هستند.



احمدی توضیح داد: از این 2400 دانش‌آموخته در تراز دکتری هستند که یک‌سوم آنها را خانم ها تشکیل می‌دهند و این آمار بزرگی است. چراکه در دوره‌های قبل تعداد خانم‌ها در دوره‌های تحصیلات تکمیلی پایین بود ولی در حال حاضر یک سوم دانش‌آموختگان خانم‌ها هستند که دستاوردهای آنها برای جامعه اثرات بزرگی خواهد داشت.



وی همچنین با اشاره به اینکه دانشگاه تربیت‌مدرس دومین دانشگاه برتر کشور است، اظهار کرد: دانشگاه سعی کرده در طول تحصیل یک بستر فعالیت پویا را فراهم کند. با وجود کاستی‌های موجود، دانشگاه تربیت مدرس به افقی رسیده است که در حال حاضر دومین دانشگاه برتر کشور است و این با تولید علمی و دانش فنی و پیشرفت‌هایی که شما دانش‌آموختگان کسب کرده‌اید میسر شده است.



رییس دانشگاه تربیت مدرس در پایان سخنانش بیان کرد: امسال دانشگاه تربیت مدرس در دوره تحول به سر می‌برد و ما با افتخارات بزرگی که کسب کردیم دنبال آنیم که با افزایش کیفیت در سطح جهانی رتبه‌های بالاتری را کسب کنیم.



به گزارش ایسنا، در ادامه جشن دانش‌آموختگان دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی ضمن تبریک به دانش‌آموختگان اظهار کرد: در کار علمی و فناورانه انجام دادن مهم‌ترین مساله انتخاب درست موضوع است. موضوع را باید ارزش اقتصادی داشته باشد و یا ارزش استراتژی که برای آن پول داده شود.



وی توضیح داد: انجام دادن کار علمی، حرفه‌ای الزاماتی دارد. شما دانش‌آموختگان باید بتوانید در بازار کار رقابت خود را حفظ کنید. اگر می‌خواهید دستاوردهای فعلی خود را در قالب محصولات و خدمات به جامعه ارائه دهید، باید این محصولات همیشه رقابت خود را حفظ کنند و به محض اینکه احساس کنید محصول‌تان قدرت رقابت ندارد، باید نوع‌آوری به خرج داده و محصول دیگری را وارد بازار کنید.



رییس جهاد دانشگاهی سپس با بیان اینکه داشتن اهداف بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه مدت از ضروریات کار است، ادامه داد: برای اینکه همه این مسائل اتفاق بیفتد، باید ساختار مناسب داشت. همچنین علاوه بر اهداف علمی باید اهداف مالی بلندمدت را در نظر بگیریم. روابط عمومی نیز از اوجب واجبات برای شما فارغ‌التحصیلان است که بتوانید در همه سطوح ارتباط مناسبی داشته باشید.



طیبی در پایان تاکید کرد: اگر می‌خواهید انقلاب را حفظ کنید، باید به سمت جامعه دانش‌بنیان و اقتصاد دانش بنیان متکی بر تولید ملی حرکت کنید.


آمار بازدید: 365 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image