ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تعیین تکلیف اضافه شهریه برخی مدارس غیردولتی

تعیین تکلیف اضافه شهریه برخی مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه اجرای الگوی تعیین شهریه اولین اقدام موثری بود که آموزش وپرورش در دولت یازدهم به آن پرداخت، گفت:‌در کارگروه های تخصصی در باره برخی اشکالات این الگو پیشنهادات و اقداماتی انجام شد که در آن اضافه شهریه برخی از مدارس غیردولتی که منجر به ارتقای کیفیت بخشی آموزش می شد جزو عوامل تاثیرگذار در الگوی تعیین شهریه قرار گرفت.


به گزارش سرویس «آموزش وپرورش» ایسنا، مرضیه گرد در گردهمایی روسای مشارکتهای مردمی، کارشناس مسئولان و شورای موسسان مدارس غیردولتی کشور،

عملکرد مدارس غیردولتی را از موارد بررسی در این گردهمایی عنوان کرد و ادامه داد: در سال آینده ملاکهای موردتوجه درارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی اجرای قانون و ارتقای فعالیتهای مدارس در راستای ارتقای سطح کیفیت بخشی آموزشی وپرورشی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای بسته حمایتی از مدارس غیردولتی از موارد مهم و تاثیرگذار در امر آموزش است که در آن با تجزیه و تحلیل راهکار و موانع پیش روی آن برخی از اشکالات آن مرتفع و آماده اجرا برای سال تحصیلی آینده است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش وپرورش با بیان این که باید شاخص‌های کیفیت بخشی مدارس غیردولتی ارتقا پیدا کند گفت: دستورالعمل جدید بسته حمایتی از مدارس غیردولتی اسفندماه سال جاری ابلاغ می‌شود.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی در امر آموزش و نظارت و ارزیابی از ویژگی های مهمی هستند که دراین گردهمایی موردتجزیه وتحلیل قرار می گیرد.

وی با اشاره به تصویب قانون تاسیس مدارس غیردولتی در سال 67 ، تصریح کرد: اجرای الگوی تعیین شهریه اولین اقدام موثری بود که آموزش وپرورش در دولت یازدهم به آن پرداخت.

گرد افزود: در کارگروه های تخصصی در باره برخی اشکالات این الگو پیشنهادات و اقداماتی انجام شد که در آن اضافه شهریه برخی از مدارس غیردولتی که منجر به ارتقای کیفیت بخشی آموزش می شد جزو عوامل تاثیرگذار در الگوی تعیین شهریه قرار گرفت

آمار بازدید: 420 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image