ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور آخرین اخبار کنکور دستیاری پزشکی و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 94

آخرین اخبار کنکور دستیاری پزشکی و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 94

امروز آخرین مهلت ثبت نام در کنکور دستیاری پزشکی


مهلت ثبت نام، ویرایش، تکمیل مدارک چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی تا امروز جمعه 26 دی ماه 93 تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیه متقاضیان شرکت در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مهلت های مقرر موفق به انجام مراحل ثبت نام نشده اند می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان تا 26 دی ماه فرصت دارند با رعایت مندرجات راهنمای ثبت نام در آزمون دوره مربوطه نسبت به انجام مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اینترنتی اقدام لازم به عمل آورند.

متقاضیانی که قبلاٌ ثبت نام کرده اند هم می توانند تا روز جمعه نسبت به ویرایش اطلاعات فرم ثبت نامی و تکمیل مدارک ارسالی اقدام کنند.

چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی روز پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه 94 برگزار خواهد شد.

كليه مراحل ثبت نام از طريق سايت اينترنتي http://sanjeshp.ir انجام مي پذيرد و روش نمره دهی در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی همانند روال گذشته است.
---------------------------------------
پرداخت حق الزحمه معوق معلمان/تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور امسال

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، از پرداخت حق الزحمه معوق معلمان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عمادی با اعلام اینکه بخش زیادی از این معوقات مربوط به فرهنگیان شاغل در بخش سنجش است افزود: با اجرایی شدن پرداخت مطالبات فرهنگیان افراد شاغل در سنجش آموزش و پرورش مطالبات معوقه خود را دریافت خواهند کرد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش به تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور امسال اشاره کرد و گفت: امسال نیز همانند سال‎ گذشته تأثیر 25 درصدی را خواهیم داشت.

وی افزود: هر چند که میزان این درصد سالانه باید رو به افزایش باشد ولی ما خواستار افزایش 10 درصدی تأثیر سوابق تحصیلی در سال آینده بودیم که به تصویب نرسید.

عمادی تاکید کرد: دروس سه سال متوسطه در کنکور اثرگذار خواهد بود و در این میان محتوای آموزشی بیشتر مورد توجه خواهد بود و کنکور آن گسترده ای و استرسی را که برای خانواده ها و دانش آموزان را داشت از بین می برد.

رئیس اداره مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش کشور تصریح کرد: کنکور به تمام معنی حذف نخواهد شد و رقابت در رشته‎های شاخص در دانشگاه‎های مطرح کشور همچنان به قوت خود باقی است.
----------------------------------------
طرح آماده سازی دانش آموزان برای کنکور در رفسنجان اجرا می شود

رفسنجان - مدیرآموزش و پرورش رفسنجان با اشاره به اینکه دانش آموزان رفسنجانی توانایی کسب رتبه های تک رقمی در کنکور سراسری را دارند، گفت: طرح آماده سازی دانش آموزان برای کنکور در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم حسینی پور سه شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان، با اشاره به استعداد ذاتی دانش آموزان این شهرستان گفت: دانش آموزان رفسنجانی توانایی کسب رتبه های تک رقمی در کنکور سراسری را دارند و امیدواریم در سال جاری هم بتوانیم رتبه‌های خوبی را کسب کنیم، زیرا ما از بسیاری از شهرها چیزی کمتر نداریم، کسانی که در این شهر پرورش یافتند این امر را ثابت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: برآورد هزینه دانش‌آموزان برتر با توجه به‌معیارهای در نظر گرفته شده نسبت به‌سال گذشته به‌ نصف کاهش یافته و ۱۵میلیون تومان است.

حسینی پور افزود: برای کلاس‌های آمادگی کنکور سال جاری نیز با توجه به‌ ساعاتی که نیاز است دانش‌آموزان در این مرحله استفاده کنند، ۲۴ میلیون تومان برآورد هزینه شده و از اساتید شهرستان استفاده می‌کنیم که در سطح کشور هم بهترین هستند.

وی یادآور شد: بر اساس تجربه سال گذشته و رضایت خانواده‌ها و تقاضای آنها برای تکرار شیوه مطالعه در ایام نوروز این شیوه را تکرار می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان در تشریح این شیوه گفت: در شیوه مطرح شده سال گذشته دو مدرسه برای دختران و پسران در نظر گرفتیم که مدرسه شهید محمدی برای دختران و مدرسه دکتر حسابی ویژه پسران بود.

به گفته وی این طرح از ۲۸ اسفند تا ۱۶ فروردین از هفت صبح تا ۱۰ شب برگزار می‌شود و دانش‌آموزان توسط والدین به مدیر مدرسه تحویل داده می‌شوند و هر روز دو دبیر تخصصی برای آنها آموزش‌های لازم را ارائه می‌کردند و دانش‌آموزان مشکلات درس مربوطه را سئوال می‌کردند و رفع اشکال می‌شد.

حسینی پور با بیان این مطلب که این شیوه مطالعه حدود ۴۰ درصد در رتبه‌های کنکور تاثیرگذار بود، تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده و انجمن اولیا و مربیان نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان دارد و اگر از ابتدایی آغاز شود، در متوسطه کمتر با مشکل مواجه می‌شویم.

باید راه درست عمل کردن از علم را به فرزندانمان بیاموزیم

فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه گفت: ما باید راه درست استفاده کردن از علم را به فرزندانمان بیاموزیم.

حمید ملانوری در این زمینه با اشاره به اینکه همه دانشمندان تکنولوژی و علوم پیشرفته، اینترنت و تلفن همراه را هم مفید و هم مضر می‌دانند، اظهار داشت: برخورد ناشیانه با مسائل درست نیست، کسی که تلفن همراه هوشمند دارد باید بداند بدون اتصال به ‌اینترنت و حتی خاموش بودن، اطلاعات او در جای دیگر هم کنترل می‌شود و این موضوع اگر در جامعه واقع‌بینانه تبیین شود همه می‌پذیرند و از آن خوب استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: با یک بار تحقیق و جلسه گذاشتن کار درست نمی‌شود، بلکه باید ساعت‌ها کار و باورها را به‌معنای واقعی در فرزندان تقویت کرد.

این مسئول با بیان اینکه انسان ذاتا زیباپسند است، تصریح کرد: در دوره کنونی عوامل مختلفی وجود دارد که فرزندان ما از حیطه تعلیم و تربیت خانواده خارج شوند، اگر زیبایی را به‌معنای واقعی نشان بچه‌ها بدهیم و به او بفهمانیم خدا زیباترین است به سمت خدا سوق پیدا می‌کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان با بیان اینکه کمک به تصمیم‌سازی دغدغه اعضای شورای آموزش و پرورش است، اضافه کرد: ذهن دانش آموزان در این دوره قوی است، و اگر بتوانیم پایه‌های اعتقادی را در طفولیت محکم کنیم، دغدغه‌ای نخواهیم داشت، ما در این زمینه یا دچار روزمرگی شدیم و یا علمی و منطقی فکر نکردیم تا موفق عمل کنیم.

در پایان شورای آموزش و پرورش رفسنجان تعدادی از مدیران مدارس دبستان پسرانه و دخترانه با اهداء لوح تقدیر شدند.

آمار بازدید: 941 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
عسل يکشنبه ۲۸ دي ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

خداروشکر هزاااارمرتبه ک همون 25 درصد تاثیرمعدل.کلی شایعه شده بوووووووووووداخه خوشحالم ........