ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد جدیدترین اخبار آزمونهای دانشگاه آزاد

جدیدترین اخبار آزمونهای دانشگاه آزاد

ادامه ثبت نام رشته های کارشناسی بدون آزمون آزاد تا شنبه


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکید کرد: ثبت نام رشته های کارشناسی بدون آزمون برای نیمسال دوم 93-94 تا روز شنبه 20 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان این مطلب گفت: سامانه ثبت نام برای رشته های مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 93-94 تا روز شنبه 20 دی ماه 93 باز است. لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: این سامانه در ساعت 24:00 روز 20 دی ماه 93 بسته خواهد شد؛ لذا به علاقه مندان توصیه می شود هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و در این تاریخ ثبت نام برای این مقاطع به پایان خواهد رسید.

معاونت سنجش و پذیرش در ادامه خاطرنشان کرد: هر داوطلب مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می تواند با مراجعه به سایت، 10رشته محل را براساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

وی در مورد زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته گفت: نتایج این مرحله در آخر دی ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در بهمن ماه در واحدهای پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل درخصوص رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته گفت: داوطلبان این مقاطع می توانند با مراجعه به سایت در یک واحد دانشگاهی مورد علاقه خود ثبت نام نموده سپس با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام در سایت معاونت سنجش و پذیرش، پس از 48 ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. لازم به ذکر است که آغاز به تحصیل این دسته از متقاضیان نیز از نیمسال دوم سال تحصیلی 93-94 خواهد بود.
--------------------------------------------

شنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: شنبه 20 دی آخرین مهلت ثبت‌نام دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد است.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل با بیان این مطلب گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در دوره های دکتری پژوهش محور تا پایان روز شنبه 20 دی‌ماه 93 فرصت دارند با مراجعه به سایت معاونت به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. لذا ساعت 24:00 روز شنبه به منزله پایان اولین دوره ثبت نام دکتری پژوهش محور محسوب می شود.

علوی فاضل در ادامه تأکید کرد: متقاضیانی که کارت اعتباری تهیه کرده اند و تاکنون اقدام به ثبت نام در سایت نکرده اند باید درنظر داشته باشند در پایان فرصت اعلام شده کارت اعتباری آنها معتبر نخواهد بود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام برای دکتری پژوهش محور در آینده وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: ثبت نام برای مرحله دوم دوره های دکتری پژوهش محور متعاقباً از طریق سایت روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.pubr-azmoon.com و سایر خبرگزاری ها اعلام خواهد شد.
---------------------------------------------


آخرین مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری دانشگاه آزاد

داوطلبان فقط تا روز شنبه برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری نیمسال دوم فرصت دارند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 93 شرکت کرده اند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند. این سامانه روز شنبه مورخ 20 دی ماه 93 بسته خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 93 مجاز به انتخاب رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می باشند.

علوی فاضل تأکید کرد: هر داوطلب تنها امکان انتخاب رشته در گروه آزمایشی ای که در آزمون آن شرکت نموده است را دارد. معاون سنجش و پذیرش گفت: هر داوطلب مجاز است در گروه آزمایشی خود علاوه بر نظام تمام وقت با تهیه کارت اعتباری جداگانه در نظام آموزشی پاره وقت نیز انتخاب رشته کند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: برای هر داوطلب امکان انتخاب حداکثر 20 رشته محل در یکی از مجموعه های ریاضی- تجربی- انسانی ، براساس گروه آموزشی که آزمون داده است، وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ، وی در پایان توصیه کرد: داوطلبان نسبت به شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

آمار بازدید: 3124 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image