ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار صدور احکام ارتقای شغلی 137 هزار بازنشسته آموزش و پرورش

صدور احکام ارتقای شغلی 137 هزار بازنشسته آموزش و پرورش

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری از حل مشکل ارتقای شغلی 137 هزار بازنشسته آموزش و پرورش خبر داد و گفت: احکام این تعداد از فرهنگیان در استان‌ها در حال صدور است.


به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدعلی ابراهیم‌زاده در نشستی خبری به پرسش خبرنگاری درباره مشکل 97 هزار بازنشسته آموزش و پرورش به احکام ارتقای شغلی آنها صادر نشده بود، اظهار کرد: کارکنان آموزش و پرورش سایر مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری، رتبه‌هایشان مشخص شده است.

وی افزود: درج رتبه "خبره" و "عالی" برای این دسته از بازنشستگان آموزش و پرورش به صدور مجوز از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منوط شده بود و نیازمند طی پروسه‌هایی بود اما در آموزش و پرورش بدون آنکه این پروسه طی شود، احکام صادر شده بود.

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه از آموزش و پرورش خواستیم تا مجوز مربوط را از سازمان مدیریت دریافت کند، گفت: این مشکلات حل و مجوزهای لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صادر شده و احکام این تعداد از بازنشستگان در حال صدور است.

ابراهیم‌زاده افزود: 97 هزار بازنشسته آموزش و پرورش با این مشکل روبه‌رو بودند که 40 هزار نفر نیز به آنها اضافه شد. در واقع می‌توان گفت اکنون احکام ارتقای شغلی 137 هزار بازنشسته آموزش و پرورش در حال صدور است.

وی همچنین از حل مشکل مربوط به کارکنان و اساتید وزارت علوم خبر داد و گفت: وزارت علوم و وزارت بهداشت برای چندین سال با مشکلاتی درگیر بودند و چون مقرراتشان تغییر کرده بود امکان انطباق کامل این احکام با مقررات وجود نداشت، اما اکنون احکام اساتید وزارت علوم نیز انطابق قانونی پیدا کرده است. شمار این افراد که مشکل مربوط به انطابق حکم‌شان حل شده، بالغ بر 20 تا 25 هزار نفر است.

آمار بازدید: 387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image